صفحه کابینت براقصفحه کابینت مات

صفحه کابینت براق بهتر است یا مات

صفحه کابینت براق مات

صفحه کابینت براق بهتر است یا مات یا نوع دیگر فرامید و چوبی؟ این سوال در این مجموعه پاسخ داده شده است. همچنین سوالات بسیار دیگر.

صفحه کابینت ها از نظر نوع روکش دارای دو مدل مات و براق می باشند. هر دو نوع این محصولات بر اساس نوع نیاز و سیلقه مشتریان دارای میزان خرید و فروش مختلفی هستند. برای پاسخ به این سوال که کدام نوع از صفحات بهتر است باید به چند نکته مهم دقت داشت. اصلی ترین و مهم ترین نکته در این باره سلیقه است. شما می توانید بر اساس سلیقه خود هر نوع از روکش ها را برای ام دی اف و یا صفحه کابینت انتخاب کرده و به کار ببرید. مورد بعدی نورگیری فضا است. صفحات و ام دی اف های براق قابلیت انعکاس نور را دارند. با استفاده از نوع هایگلاس این محصولات در فضایی با نورگیری کم و انجام نورپردازی مناسی می توانید فضایی روشن و دلباز ایجاد کنید.

مورد بعدی هماهنگی کلی با طرح و ام دی اف و فضای آشپزخانه می باشد. همچنین در نظر داشته باشید که میزان ضد خش بودن نوع مات از های گلاس بیشتر است. البته در استفاده و پاکسازی هر دو نوع این محصولات بهتر است دقت عمل کافی را به خرج ببرید یا خط و خشی روی آن ایجاد نشود. اما باید بدانید که حساسیت نوع براق از نوع مات بیشتر است.

انتخاب رنگ و طرح صفحه

معمولا رنگ هایی مانند مشکی یا صفحه کابینت طرح دار مانند ونگه را با روکش های براق انتخاب می کنند. زیرا این طرح ها به خودی خود فضای بسیار تیره ای دارند. با ساتفاده از نوع مات این تیرگی دو چندان شده و باعث دلگیرتر شدن فضا می شود. البته در انتخاب و به کار گیری این بخش ها همانطور ه گفته شده سلیقه مهمترین و اصلی ترین نقش را ایفا می کند. بنابر این بهتر است که برای انجام انتخاب بهتر درباره طرح، رنگ و مدل صفحه کابینت انتخاب تصمیم قاطعی از روی سلیقه گرفته شود.

شما می توانید از بخش گالری رنگ بندی سایت انواع مختلفی از رنگ و طرح های صفحه کابینت را مشاهده کنید. هر کدام از این مدل ها امکان انتخاب و تولید در دو نوع مات و براق را دارند. پس از قطعی شدن انتخاب می توانید برای ثبت سفارشات خود  از طریق تماس تلفنی یا چت آنلاین سایت ثبت نمایید. کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست های قیمت به روز معاملات عمده و خرده می توانید از همین طریق اقدام کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن