صفحه کابینت براق

قیمت روز صفحه کابینت براق

صفحه کابینت براق

قیمت روز صفحه کابینت براق را در اینجا مشاهده کنید. در این بازار برای نخستین بار لیست قمیت انواع صفحه کابینت برای سال ۱۳۹۹ اعلام شد.

صفحه کابینت براق با روش پست فرمینگ ساخته شده که مواد درون آن ام دی آف مرغوب بوده و توسط بهترین شرکت ها تولید می شود. طرح پانل های ساخته شده با روکش اچ پی ال (فرمیکا) است. اچ پی ال ورقی است که متشکل از چند لایه الیاف شبیه کاغذ که به رزین عمل کننده آغشته شده اند و در گرما و فشار زیاد به هم چسبیده اند. این روش به صورت قوس دادن فرمیکا است که در سمت لبه صفحه ها گرد می شوند.

برخی خصوصیات صفحه کابینت براق مقاومت در برابر مواد لک کننده، مقاومت در برابر نفوذ آب و بخار بدون اثر ترک خوردن و ورقه شدن، مقاومت در برابر دمای خشک و شوک حرارتی تا ۱۸۰ درجه، مقاومت در برابر الکتریسیته و اسیدهای ضعیف و ضد خش بودن است. از موارد استفاده صفحه کابینت براق می توان به عنوان جایگزین مناسبی برای سنگ های طبیعی باشند که از صفحه یک لب به عنوان تاپس یا صفحه کابینت، از صفحه دوآب به عنوان اپن آشپزخانه و همچنین صفحه هایی که عرض زیادی دارند برای سیستم های جدید مثلا در آشپزخانه به عنوان جزیره یا میز کنفرانس استفاده کنند.

آخرین قیمت بازار

قیمت روز صفحه کابینت براق را می توان از مراکز عرضه صفحه کابینت هابی با برندهای ایرانی تهیه نمایید. البته قیمت روز فروش صفحه کابینت براق تفاوت بالایی با دیگر صفحه کابینت ها ندارند. قیمت کلی روز صفحه کابینت براق بستکی به متریال مورد استفاده دارد. نمونه های ایرانی قیمت روز آن به نسبت مشابه خارجی قیمت پایین تری دارند. در این بخش قیمت روز صفحه کابینت براق را قرار می دهیم.

  • صفحه کابینت ۳ سانتی یک لب براق: ۴۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۳ سانتی دو لب براق: ۴۰۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی یک لب براق: ۴۵۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی دو لب براق: ۴۵۵٫۰۰۰ تومان

تفاوت صفحه براق با مات

صفحه کابینت های تولید شده با مغز خام خارجی تقریباً قیمت بالایی دارند. همچنین ابعاد صفحه کابینت براق و مات سبب تفاوت قیمت می شود. نکته ی دیگری که در تفاوت صفحه براق با مات نقش به سزایی دارد روکش مات و براق صفحه کابینت است که معمولا صفحه کابینت براق به قیمت بالاتری به فروش می رسد.

دلیل تفاوت صفحه براق با مات یک لایه اضافه براق است که در نوع براق وجود دارد ولی در نوع مات اضافه نشده است. همچنین برندهای مختلف ممکن است سبب تفاوت قیمت صفحه براق با مات شوند و قیمت متفاوتی را اعلام کنند. برای اطلاع از قیمت و تفاوت صفحه براق با مات می توانید به نمایندگی فعال آن در سراسر کشور مراجعه کنید. همچنین از طریق شماره های اعلام شده در وب سایت می توانید با پشتیبانی برندهای مختلف تماس بگیرید و اطلاعات لازم را بدست آورید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن