صفحه کابینت ایرانی

صفحه کابینت تاپس ایران چند است؟

صفحه کابینت تاپس

صفحه کابینت تاپس ایران چند است؟ آیا در حال حاضر تخفیف و جشنواره فروش دارند؟ برای اطلاع از آخرین قیمت صفحه کابینت وارد شوید.

صفحات تاپس توسط چند مرکز ساخت بزرگ در کشور ساخته می شوند. البته تعداد مراکزی که انواع مختلف از این محصولات را به تولید می رسانند بسیار زیادی می باشند. اما نمونه های با کیفیت و تاپ در ایران فقط توسط چند مرکز ساخت بزرگ و اصلی به تولید می رسد. عرضه این محصولات به بازار نیز توسط نمایندگی های مختلف این برند ها و فروشگاه ای متعدد سراسر کشور صورت می گیرد. این مورد از بزرگترین و مهمترین نکته هایی است که درباره این محصولات وجود دارد. علاوه بر قیمت فروش مناسب این مصحولات ویژگی های مثبت دیگری نیز دارند. تنوع طرح و رنگ، مراکز پخش متعدد و کیفیت بالای روکش و مغزی این صفحات از مهمترین گزینه هایی است که درباره نمونه های داخلی محصولات وجود دارد.

برین چوب تولید کننده صفحه کابینت

کارخانه برین چوب ایران از تولید کنندگان مهم صفحه کابینت های با کیفیت در کشور می باشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحات تاپس را با کیفیتی برابر با نمونه های واردتی به تولید می رساند. ساخت صفحات تاپس در برین چوب با استفاده از چند مغزی ایرانی و خارجی و بهترین نوع روکش صورت می گیرد. قیمت فروش محصولات این کارخانه نیز با توجه به میزان کیفیت، تنوع در طرح و رنگ و سابر ویژگی های مثبت بسیار مناسب است. به همین دلیل این محصولات در حال حاضر در داخل کشور جزو نمونه های بسیار پرفروش محسوب می شود. خرید محصولات این کارخانه از طریق دفتر پخش رسمی و اصلی محصولات امکان پذیر می باشد.

لیست قیمت صفحه کابینت

  • صفحه ۳ سانتی مات: ۳۲۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه ۳ سانتی براق: ۳۳۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه ۵ سانتی مات: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه ۵ سانتی براق: ۳۸۵٫۰۰۰ تومان

نرخ فروش اعلام شده در این لیست به صورت میانگین و کلی می باشد. ممکن است رنگ های سفید و یا مدل های تک لب یا دو لب صفحه کابینت های تاپس برند برین چوب با  قیمت های متفاوتی به فروش برسند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت های دقیق تر می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش قیمت های دقیق را برای سفارشات با حجم عمده یا خرده را در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن