صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت خش کورین ضد

صفحه کابینت خش کورین ضد

صفحه کورین یک ماده مهندسی شده است که از ترکیب پلیمر های اکریلیک و سایر مواد معدنی و سنگی تولید می شود. مخلوط مواد به قالب هایی برای ایجاد ورق های کورین ریخته می شوند. این ترکیب باعث به وجود آمدن برخی از ویژگی ها و مزایای صفحه کابینت کورین می شود.

از آنجایی که صفحه کابینت به دلیل اینکه بر سطح آن وسیله های مورد نیاز قرار گرفته می شود، در برابر خط و خش باید مقاومت بالایی داشته باشد، که سبب طول عمر صفحه کابینت های آشپزخانه می شود. لازم به ذکر است که تمام صفحه کابینت های ضد خش کورین موجود در بازار در برابر نفوذ پذیری و احتمال آسیب و خط و خش، اثر لکه و مواد شیمیایی و مواردی از این قبیل کاملاً و صد در صد غیر قابل نفوذ هستند و این خاصیت ضد خش بودن از ویژگی های مثبت و بارز هر صفحه کابینت استاندارد می تواند باشد، که صفحه کابینت ضد خش کورین دارای این خاصیت است.

از این توضیحات به این نتیجه می رسیم که خاصیت ضد خش بودن صفحه کورین سبب می شود که تمام کابینت و صفحه کابینت های تولید شده از آن دارای عمر مفید و طولانی در منازل شما باشند و یکی از بهترین گزینه های شما برای انتخاب صفحه کابینت باشد.

اگر قصد اجرا و استفاده از صفحه کابینت ضد خش در محیط آشپزخانه و یا ها محیط مورد نظر خود هستید، پیشنهاد ما برای شما، صفحه کابینت کورین است که دارای خاصیت ضد خش است که هزینه شما را چندین برابر کم می کند و شما با یکبار هزینه درست، تا چندین سال محصول با کیفیت در منزل خود خواهید داشت.

ویژگی های منحصر بفرد صفحه کورین

صفحه کابینت کورین دارای خاصیت و ویژگی های منحصر بفردی است که برخی به این ویژگی ها آگاه نیستند. انعطاف پذیری از ویژگی های منحصر بفرد صفحه کورین است که به راحتی می تواند به غیر از خط مستقیم، به صورت اشکال زاویه ای فرم بگیرد. با این ویژگی منحصر بفرد صفحه کورین می توانید طراحی معماری را در جهت جدیدی پیش ببرید.

انواع مختلف لبه های صفحه کورین از دیگر ویژگی های منحصر بفردی است که بیشتر ایده های طراحی سرویس های بهداشتی و صفحه‌های کابینت آشپزخانه با کورین امکان پذیر است و حدوداً ۲۰ سبک مختلف لبه را می توان امتحان کرد.

صفحات کورین از تنوع بالایی در رنگ بندی برخوردار است و از مهمترین ویژگی منحصر بفرد روکش های صفحه کابینت کورین اجرای یکپارچه آن است. بی تردید یکی از ویژگی های منحصر بفرد صفحه سالید سرفیس و صفحه کورین داشتن درزهای نامرئی است که باید به صورت قطعه قطعه نصب شود و سطحی کاملا بی درز و بدون خلل ایجاد کند.

به طور کلی این متریال به دلیل تمام اکرولیک بودن، این قابلیت را دارد که به هنگام ساخت و نصب در محل به یکدیگر چسبانده شود و با فرآیندی که روی آن انجام می گیرد به صورت کاملا یکپارچه و بدون مشخص شدن محل اتصالات این صفحات دیده شوند.

صفحه کابینت ضد آب کورین به دلیل ویژگی منحصر بفرد جذب آب صفر، خود متریال بسیار مناسبی برای کانتر تاپس ها، صفحه کابینت و روشویی است. صفحه کابینت کورین آنتی باکتریال بوده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. صفحه کابینت کورین کاملاً یکپارچه و بدون هیچ گونه درزی و قابل اجرا برای کلیه متراژ تا است. صفحه کابینت کورین این قابلیت را دارد که با قرار گرفتن در کوره های صنعتی کاملاً فرم بگیرد و خم مورد نیاز بر روی صفحه ایجاد شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن