صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت ضد آب کورین

صفحه کابینت ضد آب کورین

صفحه اکرولیک که امروزه به صورت عام با نام صفحه کورین شناخته می شود، غالباً ساخت کشور کره که با نام های تجاری سامسونگ و ال جی و هنکس در بازار موجود هستند. صفحات کورین از تنوع بالایی در رنگ بندی برخوردار است و مهمترین ویژگی روکش های صفحه کابینت کورین اجرای یکپارچه آن است. به طور کلی این متریال به دلیل تمام اکرولیک بودن، این قابلیت را دارد که به هنگام ساخت و نصب در محل به یکدیگر چسبانده شود و با فرآیندی که روی آن انجام می گیرد به صورت کاملا یکپارچه و بدون مشخص شدن محل اتصالات این صفحات دیده شوند.

صفحه کابینت ضد آب کورین به دلیل جذب آب صفر خود متریال بسیار مناسبی برای کانتر تاپس ها، صفحه کابینت و روشویی است. صفحه کابینت ضد آب کورین آنتی باکتریال بوده و مقاومت بالایی در برابر خط و خش دارد. صفحه کابینت ضد آب کورین کاملاً یکپارچه و بدون هیچ گونه درزی و قابل اجرا برای کلیه متراژ تا است. صفحه کابینت ضد آب کورین دارای ابعاد ۷۶ × ۳۶۶ سانتی متر است و ضخامت آن ۲۳ میل است. صفحه کابینت ضد آب کورین این قابلیت را دارد که با قرار گرفتن در کوره های صنعتی کاملاً فرم بگیرد و خم مورد نیاز بر روی صفحه ایجاد شود.

خاصیت ضد آب و ضد خش بودن کورین

صفحه کابینت ضد آب و ضد خش چیست؟ آیا لازم است که حتما صفحه کابینت ضد آب و ضد خش باشد؟ پاسخ این است که بهتر است صفحه کابینت دارای خاصیت ضد آب و ضد خش بودن باشد که یکی از نمونه های این نوع صفحه کابینت که دارای خاصیت ضد آب و ضد خش است، صفحه کابینت کورین است.

از آنجایی که صفحه کابینت در برابر آبریزی زیادی است و به دلیل اینکه بر سطح آن وسیله های مورد نیاز قرار گرفته می شود، در برابر خط و خش و آب باید مقاومت بالایی داشته باشد، که سبب طول عمر صفحه کابینت های آشپزخانه می شود. لازم به ذکر است که تمام صفحه کابینت های ضد آب و ضد خش کورین موجود در بازار در برابر نفوذ پذیری و احتمال آسیب و خط و خش، اثر لکه و مواد شیمیایی و مواردی از این قبیل کاملاً و صد در صد غیر قابل نفوذ هستند و این خاصیت ضد آب و ضد خش بودن از ویژگی های مثبت و بارز هر صفحه کابینت استاندارد می تواند باشد، که صفحه کابینت ضد آب و ضد خش کورین دارای این خاصیت است.

عمر طولانی صفحه کورین

از این توضیحات به این نتیجه می رسیم که خاصیت ضد آب و ضد خش بودن صفحه کورین سبب می شود که تمام کابینت و صفحه کابینت های تولید شده از آن دارای عمر مفید و طولانی در منازل شما باشند و یکی از بهترین گزینه های شما برای انتخاب صفحه کابینت باشد.

اگر قصد اجرا و استفاده از صفحه کابینت ضد آب و ضد خش در محیط آشپزخانه و یا ها محیط مورد نظر خود هستید، پیشنهاد ما برای شما، صفحه کابینت کورین است که دارای خاصیت ضد آب و ضد خش است که هزینه شما را چندین برابر کم می کند و شما با یکبار هزینه درست، تا چندین سال محصول با کیفیت در منزل خود خواهید داشت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن