صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت کورین لایت

صفحه کابینت کورین لایت

کورین لایت یا سالیس سرفیس است که در صنعت چوب به این اصطلاح شناخته شده است. اسم اصلی صفحه کابینت کورین لایت، سالید سرفیس است که شامل ترکیبی از آلومینایی تری هیدرات، رزین های اکریلیک، اپوکسی، پلی استر و رنگدانه است. سنگ کورین، صفحات صد در صد اکریلیکی هستند که شامل مشخصه های متعددی می شوند.

همچنین فرم پذیزی صفحه کابینت کورین لایت باعث شده که در پروژه های قوس دار از متریال کورین لایت بیشتر استفاده شود. در صورتی که سنگ کورین لایت شکسته یا خراشیده شوند، در اغلب موارد می توان مورد تعمیر قرار داد.

در حال حاضر بازار خرید صفحه کابینت کورین لایت بیشتر توسط محیط های تجاری و صنعتی در حال گردش است، زیرا به دلیل نو و تازه بودن این محصول، تبلیغات کافی برای خرید صفحه کابینت کورین لایت صورت نگرفته است.  البته بیشتر مصرف صفحه کابینت کورین لایت بیشتر برای بیمارستان ها است و شاید کمتر کسی نسبت به آن اطلاعات کافی را داشته باشد.

قیمت صفحه کابینت کورین لایت به طور معمول بر اساس دانه بندی آن مشخص می گردد. به طور کلی هرچه دانه بندی کورین لایت مورد نظر افزایش یابد قیمت خرید آن نیز افزایش می یابد.

از مزایای صفحه کابینت کورین لایت می توان به رنگ ها و الگو های مختلف، نداشتن خلل و فرج های سطحی، مقاومت در برابر تغییر رنگ، تعمیر در بعضی موارد آسیب دیدگی، سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف اشاره کرد.

تنوع رنگ بندی صفحه کورین

سنگ مصنوعی کورین یک ماده فرآوری شده است که یکی از پرطرفدارترین انواع صفحه کابینت آشپزخانه به حساب می آید. در واقع صفحه کورین ترکیبی از ذرات رزین و اکریلیک است که به شکل ورق یا دیگر اشکال، فشرده شده است. تقریباً ۵۰ سال از تولید صفحه کابینت کورین می گذرد اما استفاده از آن در صنعت طراحی داخلی و تولید صفحه کابینت آشپزخانه به سال های اخیر باز می گردد.

از مزایای صفحه کابینت کورین می توان به رنگ بندی و الگو های مختلف، نداشتن خلل و فرج های سطحی، مقاومت در برابر تغییر رنگ، تعمیر در بعضی موارد آسیب دیدگی، سفارش در ابعاد و اندازه های مختلف اشاره کرد.

از انواع مختلف رنگ بندی صفحه کابینت کورین می توان در مورد مدل گرانیت، سرامیک، طرح مرمر که همگی زمینه روشن رنگ با ریز دانه های تیره از حمله سیاه و خاکستری اشاره کرد و  اطلاعاتی داد. مدل گرانیت، سرامیک و طرح مرمر با رنگ بندی روشن و تیره صفحه کابینت کورین از صفحه کابینت هابی است که در صنعت کابینت سازی سابقه زیادی دارد و استفاده از آن برای آشپز خانه های لوکس توصیه می شود. مزایای مدل گرانیت، مرمر و سرامیک صفحه کابینت کورین عبارتند از: مقاومت زیاد در برابر حرارت و گرما، تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ و طرح گرانیت، بسیار قوی و با دوام، بعد از گذشت زمان با استفاده از مواد براق کننده مثل روز اول نو و تازه می شود.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن