صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت رادوود

صفحه کابینت رادوود

کارخانه رادوود تولید کننده تخصصی صفحه کابینت ضد آب است. کارخانه رادوود با بهره گیری از پیشینه صنعتی و دانشگاهی خود از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت در زمینه ی کامپوزیت های چوب پلاستیک ( پلی وود) خصوصا صفحه کابینت مقاوم در برابر آب یا همان ضد آب نمود. به دلیل مغایرت افکار، سیاست ها و کیفیت محصولات تولید شده در این صنعت با استانداردها و دیدگاه های گروه صنعتی رادوود در بهار ۱۳۹۴ مدیریت مجموعه اقدام به تأسیس واحد تولیدی رادوود نمود تا بتواند با تکیه بر توانمندی های گروه رادوود محصولاتی مطابق با استاندارد و کیفیت مطلوب خود را روانه بازار نماید.

کامپوزیت پلی وود که در اصطلاح تجاری به صفحه کابینت ضد آب یا صفحه کابینت پی وی سی معروف شده است به وسیله دستگاهی به نام اکسترودر تولید می شود که حاصل اختلاط پودر چوب و پی وی سی در دمای بسیار بالا و همراه افزودنی های مخصوص است.

کیفیت و نوع پی وی سی و مواد افزودنی مورد استفاده در این محصول تاثیر بسزایی در نتیجه نهایی دارد.بنابر استاندارد صفحه کابینت رادوود از مرغوبترین پی پی سی در تولید کامپوزیت پلی وود استفاده می شود و همچنین مواد افزودنی با جدیدترین فرمول روز دنیا به این ترکیب افزوده می شود.

متاسفانه به دلیل شباهت ظاهری کامپوزیت پلی وود با صفحه کابینت ام دی اف مشاهده شده که در روکش کردن صفحات کابینت ضد آب متفرقه از همان روش و همان چسب متداول استفاده می شود که باعث مشکلات بعدی مانند جدای شدن اچ پی ال از صفحه یا ترک خوردگی می شود.

روش تولید شرکت رادوود

در تولید صفحه کابینت رادوود کارخانه، از روش روکش کردن تخصصی پلی وود استفاده می گردد که برخی از ویژگی های آن عبارت است از پاکسازی کامل قسمت چرب پلی وود توسط دستگاه های پیشرفته تنونر، استفاده از چسب انحصاری کارخانه رادوود که به صورت تخصصی برای چسیاندن کرافت اچ پی ال به کامپوزیت پلی وود توسط متخصصین این مجموعه فرموله شده است و استفاده از رولینگ پرس های مخصوص پلی وود. به همین دلیل است که کارخانه صفحه کابینت رادوود با توجه به اعتماد کامل به کیفیت محصولات خود، اقدام به گارانتی معتبر ۵ ساله برای تمام محصولات خود از جمله صفحه کابینت رادوود کرده است.

بهترین صفحه کابینت کدام است؟

اینکه بهترین صفحه کابینت کدام است؟ کاملا بستگی به سلیقه و ذوق شما دارد. انتخاب بهترین صفحه کابینت کار دشواری نیست، اگر در مورد دکوراسیون داخلی و طراحی علم و آگاهی کافی داشته باشید.

استفاده از رنگ روشن در آشپزخانه شما برای صفحه کابینت و خود کابینت جزو بهترین و مناسب ترین طرح ها است. چون با انتخاب رنگ روشن آلودگی روی سطوح به راحتی قابل رویت و پاک شدن است و امکان استفاده از انواع مواد سفید کننده با دوز استاندارد وجود دارد. در صورتی که شاید در صفحه کابینت رنگی این امکان وجود نداشته باشد.

همچنین رنگ روشن مناسب ترین و بهترین انتخاب برای صفحه کابینت است، زیرا فضا را بازتر نشان می دهد و این تکنیک برای خانه هایی که متراژ پایینی دارند، بهترین راهکار است. بنابراین انتخاب طرح مناسب صفحه کابینت با توجه به هر خانه و آشپزخانه ای صورت می پذیرد. همچنین باید این را هم در نظر داشت که بهتر است در کنار سینک ظرفشویی و مکان های که با آب سر و کار دارند، از صفحه کابینت ضد آب به کار برد تا عمر طولانی نری داشته باشد. امیدواریم این مطالب در انتخاب بهترین صفحه کابینت به شما کمک کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن