صفحه کابینت کورین

صفحه کابینت ضد آب کورین خارجی

صفحه کابینت خارجی

صفحه کابینت ضد آب کورین خارجی و ایرانی از برندهای T.S.I و سامسونگ و ال جی در این مرکز به فروش می رسد. جهت دریافت لیست قیمت وارد شوید.

انواع مختلفی از صفحات تاپس و میز کار از جنس سنگ های مختلف در بازار وجود دارد. سنگ های طبیعی شکل دهی شده و انواع سنگ های مصنوعی جدید از انواع مختلف این محصولات می باشند. هر کدام از محصولات در طول چند سال مختلف استفاده شده و در بورس استفاده در رده بالایی قرار داشته اند. صفحه کابینت هایی از جنس کورین از جدیدترین تولیدات در این زمینه محسوب می شود. این محصولات کاملا ضد آب، ضد آتش سوزی و مقاوم در برابر سایر عوامل و آسیب ها است. اصلی ترین تولید کنندگان سنگ های کورین تولیدی های خارجی می باشند. مراکز ساخت ایرانی بسیار کمی در زمینه ساخت این محصولات فعالیت دارند. همچنان نمونه های تولید شده در مراکز تولید غیر ایرانی از کیفیت بسیار مناسب تری برخوردار هستند. این صفحات ضد آب دارای ویژگی های مثبت بسیار زیادی هستند.

قیمت صفحه کابینت کورین

در مقابل ویژگی های مبثت و جذابی که صفحه کابینت ها دارند یک گزینه منفی وجود دارد. لیست قیمت فروش این محصولات بسیار گران و بالا می باشد. قیمت بالای این محصولات به خصوص در باره نمونه های خارجی بسیار مشهود است. در حال حاضر علاوه بر نوسانات حاکم بر قیمت ارز، کمتر شدن واردات و کمیاب شدن سنگ های ضد آب کورین باعث بالاتر رفتن بیش از پیش این صفحه کابینت ها شده است. به دلیل تولید نمونه های بسیار کیفیت توسط تولیدی های خارجی مانند ال جی و سامسونگ خریدار و مشتری برای نمونه های ایرانی بسیار کمتر است. البته قیمت مناسب سنگ های تولید داخل نیز به خاطر نرخ نسبتا ارزان تر باعث بیشتر شدن فروش آن ها شده است. اما با وجود این همچنان میزان تقاضای نمونه های تولید شده در کارخانه های بزرگ خارج از کشور از نمونه های ایرانی موجود در بازار بیشتر است.

خرید انواع صفحه کابینت

با تهیه انواع صفحه کابینت های ام دی اف و سنگ های مصنوعی ضد آب ایرانی و خارجی از مراکز فروش معتبر می توانید از قیمت و کیفیت محصولاتی که تهیه کرده اید اطمینان کسب کنید. جهت خرید انواع صفحات با کیفیت از نمونه های ضد آب ایرانی و خارجی می توانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. سفارشات شما از محصولات مختلف پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن