صفحه کابینت سرخ چوب

شرکت صفحه کابینت سرخ چوب

صفحه کابینت سرخ چوب

شرکت صفحه کابینت سرخ چوب از نمونه کارخانه های موفق در زمینه تولید محصولات ایرانی است. این شرکت دارای صفحه کابینت با کیفیت و ارزان قیمت است.

کارخانه سرخ چوب

تولیدی بزرگ سرخ چوب از تولید کنندگان بزرگ انواع صفحه کابینت در کشور می باشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحات ام دی اف را در ابعاد و مدل های متنوع تولید می کند. ساخت این محصولات در کارخانه با استفاده از بهترین متریال انجام می گیرد. محصولات این شرکت از نظر تنوع طرح و رنگ دارای زیباترین سمپل های رنگ بندی می باشد. کارخانه مارک سرخ چوب در شهر تهران قرار دارد. این تولیدی مجهز به سیستم تولیدی بسیار پیشرفته و مطابق با علم روز دنیا می باشد. این تولیدی بزرگ که فعالیت خود را در زمینه ساخت صفحه کابینت از سال ۸۴ شروع کرده است از کعروف ترین شرکت های ایرانی در زمینه ساخت این محصولات محسوب می شود. تولیدات کارخانه سرخ چوب تهران از نظر کیفیت تولیدات نیز در رده بسیار بالایی در میان سایر برند های ایرانی می باشد.

محصولات شرکت سرخ چوب

صفحه کابینت های تولید شده توسط کارخانه بزرگ سرخ چوب از نظر کیفیت ساخت و متریال به کار رفته بسیار با کیفیت و مرغوب می باشند. در ساخت صفحات تاپس این برند از بهترین ام دی اف های خام ایرانی استفاده می شود. همچنین روکش های اچ پی ال با طرح های متنوع و زیبا در تولید این محصولات به کار رفته است. همانطور که گفته شد سمپل محصولات کارخانه سرخ چوب از نظر تنوع رنگ بندی جزو متنوع ترین سمپل ها از تولید کنندگان ایرانی است. صفحه کابینت ها در انواع ابعاد متفاوت به تولید می رسند. شرکت سرخ چوب از اولین تولید کنندگان صفحات تاپس با ضخامت های ۶ و ۷ سانتی متری در کشور می باشد. به غیر از این ابعاد اندازه های دیگری نیز به صورت سفارشی و استاندارد در این مرکز ساخته شده و به بازار عرضه می گردند.

کارخانه های ایرانی محصولاتی با کیفیت بسیار بالا را با قیمت بسیار مناسب تر از نمونه های وارداتی شرکت های خارجی عرضه می کنند. این مورد اصلی ترین دلیل پرفروش بودن نمونه های داخلی می باشد. خرید انواع صفحه کابینت با کیفیت از برترین برند های داخلی از طریق تماس با شماره تلفن های اعلام شده در سایت امکان پذیر می باشد. مشاوران فروش این شرکت آماده ارائه راهنمایی های لازم و اعلام لیست قیمت های به روز صفحات مختلف به مشتریان گرامی هستند. جهت تماس تلفنی می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ اقدام کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن