صفحه کابینت

عکس طرح نمونه صفحه کابینت

طرح صفحه کابینت

عکس طرح نمونه صفحه کابینت منتشر شد. در این وبسایت تمامی طرح و مدل های مختلف از صفحه کابینت طراحی و ارائه شده است. نمونه های جدید نیز هستند.

انواع مختلف صفحه کابینت

صفحه کابینت ها از نظر طرح و رنگ دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشند. انواع مدل های چوبی، سنگ، فانتزی، شنی، ساده و غیره را می توانید در عکس های موجود مشاهده کنید. برند های مختلف ممکن است نمونه های بسیار متفاوتی را از نظر مدل و رنگ ساخته و به بازار عرضه کنند. بیشتر مدل های موجود در بازار نیز به صورت عمومی و توسط کارخانه متفاوتی به تولید و عرضه برسند. با استفاده از عکس های موجود در سمپل های اینترنتی و یا دستی مشتریان می توانند نسبت به انتخاب محصولات و خرید آن ها اقدام کنند. با استفاده از این سمپل ها می توان مناسب ترین نوع و طرح را بر اساس نیاز و سلیقه مشتریان انتخاب کرد. در صورتی که به دقت بیشتری در انتخاب نیاز دارید می توانید روش هایی مانند طراحی سه بعدی قبل از تولید را نیز امتحان کنید.

پرفروش ترین طرح های صفحه کابینت

هر کدام از مدل های تولید شده توسط کارخانه های ایرانی دارای مشتریان و کاربردهای مختلف است. مدل های ساده دارای انواع رنگ های پرفروشی مانند سفید و کرم و مشکی هستند. در بین نمونه های فانتزی نیز صفحات گلکسی وجود دارد. نمونه هایی با طرح چوب نیز شامل مدل های ونگه، ویکتوریا، جویز، آنتیک و غیره است. طرح های شنی و اسپارک نیز از نمونه های طرح سنگ پرفروش و پر استفاده بازار می باشند. عکس هایی از کابینت های تکمیل شده با این صفحه ها را می توانید در بخش های مختلف این سایت مشاهده کنید. با استفاده از این عکس ها می توانید طرح نزدیک به مدل مورد نظر خود را با استفاده از رنگ خاص را مشاهده کنید.

در بخش گالری رنگ بندی این سایت می توانید انواع صفحات معروف و پرفروش صفحه کابینت را از برند های مختلف مشاهده کنید. هر کدام از این طرح ها در انواع ابعاد و با روکش های مات و براق توسط این کارخانه بزرگ ساخته می شوند. جهت خرید این مصحولات از نمونه های مات یا براق در سایز های مختلف می توانید با شماره تماس های بخش فروش شرکت در تماس باشید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان هستند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن