صفحه کابینت کورین

قیمت صفحه کابینت سامسونگ کورین

صفحه کابینت سامسونگ

قیمت صفحه کابینت سامسونگ کورین را در این وبسایت مشاهده کنید. نمونه صفحات تولید کارخانه های ایرانی نیز اعلام قیمت شده است.

صفحه کابینت سنگ کورین چیست؟

سنگ های کورین از جدیدترین متریالی هستند که برای ساخت صفحات تاپساز آن ها استفاده می شوند. اولین تولید کنندگان این محصولات شرکت های بزرگی مانند سامسونگ و ال جی می باشند. این صفحات در حقیقت نوعی از سنگ های مصنوعی می باشند که ویژگی های مشترکی با چوب و سنگ دارند. کورین ها از نظر سبکی بسیار نزدیک به صفحه چوب هستند. مقاومت بالای این محصولات در برابر حرارت و رطوبت نیز از موارد مشترک این متریال با سنگ ها می باشند. در حال حاضر مراکز ساخت بسیار محدودی تولید این صفحه کابینت ها را انجام می دهند. همانطور که گفته شد تولیدی سامسونگ و ال جی از اولین و بزرگترین سازندگان این محصولات می باشد. به غیر از این برند ها در چند سال اخیر برخی از مراکز ایرانی نیز این صفحه کابینت ها را با قیمت های مختلف تولید کرده اند. اما همچنان تولید پرفروش ترین و با کیفیت ترین نمونه ها توسط سامسونگ صورت می گیرد.

معایب و مزایای صفحات کورین

قیمت فروش بسیار بالای صفحه کابینت های جنس کورین بزرگ ترین نکته منفی است وجود دارد. به دلیل اینکه واردات محصولات از برند سامسونگ بسیار کمتر شده است و نرخ ارز نیز در بازار با نوسانات بسیاری همراه است مشکل قیمت این محصولات بسیار بیشتر شده است. عدم وجود امکان ترمیم در صورت آسیب دیدن نیز از دیگر مشکلاتی است که صفحه کابینت های این جنس دارند. البته مقاومت بالای این محصولات در برابر حرارت، نفوذ رطوبت و ضد باکتری بودن آن ها باعث می شود تا صفحات کورین تبدیل به گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در محیط هایی مانند آشپزخانه سوند. تنوع طرح و رنگ این محصولات نیز بالا بوده و مدل های زیبایی توسط شرکت سامسونگ تولید شده و به بازار عرضه می شوند.

برای تهیه انواع صفحه کابینت ام دی اف و کورین از برند سامسونگ و یا سایر نمونه های پرفروش بازار با مناسب ترین قیمت می توانید با شرکت صفحه کابینت ایرانی تماس بگیرید. این مرکز در زمینه فروش انواع صفحات تاپس مخصوص از جنس های سنگ و چوب های طبیعی و مصنوعی فعالیت دارد. محصولات برند های معتبر دنیا مانند سامسونگ در این مرکز به فروش می رسد. ارسال بار از این مرکز به سراسر کشور صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت محصولات و ثبت سفارشات خرید خود می توانید از طریق پل های ارتباطی اعلام شده با مشاوران فروش شرکت در ارتباط بوده و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن