صفحه کابینت سرخ چوب

سمپل صفحه کابینت سرخ چوب

سمپل کابینت سرخ چوب

شرکت سرخ چوب در سال ۱۳۸۵ با تولید صفحه کابینت آشپزخانه فعالیت خود را آغاز کرد. و در سال های بعد توانست با وسعت بخشیدن به فعالیت و مادر خود، فعالیت خود را در تولید صفحه کابینت توسعه دهد و سهم بزرگی از بازار ایران را بدست آورد.

شرکت سرخ چوب توانست برای نخستین بار در ایران صفحه کابینت ۷ و ۶ سانتی را تولید و به بازار ایران عرضه کند و اولین تولید کننده صفحه کابینت با ضخامت ۷ سانتی در ایران نام بگیرد. محصولات شرکت سرخ چوب از لحاظ کیفیت و نوع مواد اولیه از سایر محصولات پیشی گرفته و در صدر بهترین و برترین کیفیت ها قرار بگیرد. به طوری که مواد مصرفی اولیه صد در صد ضد آب و روکش های اچ پی ال در رنگ بندی های متنوع و ضد خش مورد استفاده قرار گیرد.

صفحه تاپس سرخ چوب

صفحه کابینت سرخ چوب تولید شده با بهترین مواد اولیه که در بازار ایران موجود است. در حال حاضر این نوع صفحه بیشترین میزان استفاده را در میان مصرف کنندگان دارد. یکی از روش های نوین ارائه صفحه کابینت به بازار ایران، راه اندازی گالری رنگ بندی صفحه یا انتخاب رنگ از سمپل است که در سایت به صورت کاتالوگ در اختیار مشتریان است تا خریداران به راحتی از بخش سمپل صفحه که در اختیار آنها قرار داده می شود، بهره مند شده و بهترین انتخاب  رنگ صفحه کابینت را به اساس سبک و رنگ صفحه از سمپل انجام دهند.

سمپل نمونه هابی از انواع رنگ های موجود تولید شده در کارخانه سرخ چوب است که انواع مختلفی از صفحه کابینت را در رنگ های مختلف تولید می کنند و این نمونه رنگ ها، همان سمپل است که بر اساس برند و کارخانه تولید کننده، این سمپل رنگ های متفاوتی دارند، ولی معمولا طیف رنگی این سمپل ها از سفید شروع می شوند و تا رنگ های تیره و مشکی متنوع هستند، و مشتریان می توانند به راحتی انتخاب رنگ صفحه کابینت را از نمونه های سمپل انجام دهند.

تولید کنندگان صفحه کابینت سرخ چوب که در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند و یکی از بهترین ها متعلق به صفحه کابینت سرخ چوب است که در سایت نمونه و سمپل صفحه کابینت خود را در دسترس مشتریان قرار می دهد. وجود سمپل سرخ چوب نیز می تواند برای انجام انتخاب مناسب به مشتری کمک کند.

در صورت داشتن هر گونه پرسش در مورد سمپل صفحه کابینت سرخ چوب می توانید از طریق شماره های تماس که در سایت فروش صفحه در اختیار مصرف کنندگان قرار داده شده، تماس حاصل فرمایید و مشاوره لازم را از تیم پشتیبانی فروش دریافت کنید.

دسته رنگ آنلاین بازار صفحه ایران

تمامی تولید کنندگان در سراسر دنیا، برای راحتی مشتریان در انتخاب رنگ مورد نظر خود، دسته رنگ های را به صورت حضوری و آنلاین طراحی کرده اند که در قالب، کاتالوگ و بروشورهایی جهت انتخاب نمونه رنگ و طرح طراحی شده و در اختیار مشتریان قرار داده اند تا به بهترین شکل، به انتخاب آنها کمک کنند.

بازار آنلاین صفحه ایران، رنگ بندی انواع مختلف صفحه را در دسته بندی های متفاوت تیره و روشن، مات و براق، شابن و غیره طراحی کرده و در بازار آنلاین صفحه ایران قرار داده تا مشتریان قبل از خرید خود اندک اطلاعاتی درمورد دسته رنگ صفحه بازار آنلاین ایران بدست آوردند.

در دنیای امروز به این کاتالوگ و بروشور، دسته رنگ، یا همان نمونه های موجود گفته می شود که هر تولید کننده ای، نمونه های مختلفی از دسته رنگ و سمپل را در قالی بروشور و کاتالوگ در اختیار مصرف کنندگان و یا به صورت آنلاین و در سایت های کارخانه قرار می دهند تا مشتری هنگام خرید و انتخاب رنگ مناسب سبک کلی خانه دچار سردرگمی نشده و از میان صدها نمونه و دسته رنگ، رنگ دلخواه خود را انتخاب و در نهایت ثبت سفارش کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن