صفحه کابینت سرخ چوب

مارک سرخ چوب صفحه کابینت

سرخ چوب صفحه کابینت

مارک سرخ چوب صفحه کابینت از بهترین نمونه های تولیدی ایران است. لیست قیمت و سمپل رنگ بندی انواع صفحه کابینت سرخ چوب در این مرکز ارائه می شود.

چندین تولیدی مختلف در سراسر کشور در زمینه ساخت صفحه کابینت های چوبی و ام دی اف فعالیت دارند. محصولات هر کدام از این کارخانه ها با توجه به میزان کیفیت و قیمت های خود دارای مشتریان مختلفی هستند. برخی از محصولات این مارک ها به دلیل برخورداری از مرغوبیت، علاوه بر بازار های داخل کشور از جمله بازار چهاردانگه تهران به کشورهای همسایه نیز صادر می شوند. این محصولات معمولا مارک های بسیار شناخته شده ای می باشند. این صفحات در حال حاضر یکی از معروف ترین برند هایی است که در داخل کشور تولید می شوند. کارخانه سرخ چوب تولید صفحات خود را از چندین سال قبل در زمینه تولید انواع صفحه با ابعاد مختلف شروع کرد.

در حال حاضر کارخانه سرخ چوب از خطوط تولید بسیار به روز و پیشرفته ای برخوردار می باشد. انواع صفحات کابینت با ابعاد استاندارد و سایزهایی مانند ۶ و ۷ سانتی متری توسط این مارک تولید و به بازار عرضه می شوند. طرح ها و مدل های متفاوتی توسط سرخ چوب ساخته می شوند. بیشتر این نمونه ها در هر دو مدل مات و براق در سمپل رنگی سرخ چوب موجود می باشند. مدل های سنگی، طرح های چوب، شاده، شنی، کتان و غیره در بین صفحه کابینت های تولید شده با مارک سرخ چوب موجود می باشد.  سرخ چوب یکی از مراکزی است که انواع مختلفی از صفحات کابینت را در کشور با استفاده از روکش ها و مغز ام دی اف ایرانی تولید و به بازار عرضه می کند.

مرکز فروش صفحه کابینت

مراکز متعدد دیگری نیز با مارک های متفاوت در این زمینه در کشور فعالیت دارند. خرید این محصولات از طریق نمایندگی های پخش صورت می گیرد. ام دی اف فروشی ها و مراکز عرضه متریال صنعت چوب نیز برند های متفاوتی از این صفحه ها را به فروش می رسانند. برای خرید انواع صفحه کابینت ایرانی یا نمونه های تولید شده با متریال خارجی می توانید با مرکز برین چوب تماس بگیرید. این شرکت در زمینه پخش انواع صفحه کابینت از مارک های مختلف و با ابعاد متفاوت فعالیت دارد. جهت خرید انواع مختلفی از این محصولات با شماره تماس های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخ گویی به سوالات مشتریان گرامی می باشد. از طریق امکان چت آنلاین سایت نیز می توانید سوالات خود را به صورت ۲۴ ساعته مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن