صفحه کابینت سفید

لیست قیمت صفحه کابینت سفید

لیست قیمت صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت سفید و رنگی را در اینجا مشاهده کنید. قیمت روز انواع صفحه کابینت ۳ سانتی و ۵ سانتی ام دی اف با روکش hpl اعلام شد.

رنگ سفید یکی از مهمترین رنگهای مورد استفاده در طراحی دکوراسیون بخش های مختلف مانند آشپزخانه ها می باشند. ست شدن آسان با سایررنگ ها و القای حس پاکیزگی و روشن بودن محیط از دلایل اصلی استفاده بسیار زیاد این رنگ دردکوراسیون آشپزخانه است. بالا بودن آمار خرید و فروش محصولات مانند صفحه کابینت و ام دی اف نیز گواهی بر تایید میزان محبوبت استفاده از این رنگ در تولیدات است. زیرا معمولا رنگ آمیزی و تولید صفحه کابینت هایی با رنگ سفید با قیمت میانگین پایین تری انجام می شود. به همین دلیل معمولا نرخ فروش این رنگ در بین لیست نرخ سمپل رتگ های مختلف متفاوت با سایر طرح ها و ارزان تر است.

قیمت صفحه کابینت

لیست نرخ به روز صفحه کابینت را می توانید از مراکز عرضه صفحه کابینت هایی با برند ایرانی تهیه کنید. البته قیمت فروش این محصولات تفاوت فاحش و بالایی با رنگ های دیگر در لیست قیمت ندارد. همچنین میزان این اختلاف نرخ در برند های مختلف ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. نرخ کلی صفحه کابینت های سفید نیز مانند سایر رنگ ها بستگی به متریال مورد استفاده دارد. نمونه های ایرانی لیست قیمت پایین تری از نمونه های خارجی دارند. در بین محصولات ایرانی نیز صفحه کابینت های سفید تولید شده با مغز ام دی اف و روکش اچ چی ال ایرانی معمولا با نرخ پایین تری به فروش می رسند. اعلام یک نرخ دقیق برای محصولات چوبی به دلیل نوسانات موجود بسیار دشوار می باشد. اما در این بخش نرخ های کلی و میانگین از این محصولات را قرار می دهیم.

صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۳۸۵٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۳۹۰٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۵ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۴۳۵٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۵ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۴۴۰٫۰۰۰ تومان

مرکز فروش صفحه کابینت

همانطور که اشاده شد لیست قیمت بالا به صورت میانگین و تقریبی می باشد. ممکن است نرخ فروش نوع دو لب و تم لب این محصولات با یکدیگر تفاوت داشته باشد. برای اطلاع از لیست قیمت صفحه کابینت های سفید با ابعاد سفارشی نیز باید با بخش فروش شرکت برین چوب نماس بگیرید. اطلاعات ارائه شده مربوط به صفحات سفید برند برین چوب است. شرکت برین چوب نیز به عنوان مرکز پخش اصلی و رسمی این محصولات در کشور فعالیت دارد. برای تهیه این محصولات با مناسب ترین قیمت و در کوتاه ترین زمان با شماره تماس های اعلام شده تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن