صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت در سال ۹۸

قیمت صفحه کابینت 98

لیست قیمت صفحه کابینت در سال ۹۸ اعلام شد. بر اساس جدیدترین نرخ فروش انواع صفحه کابینت ایرانی و خارجی سفارشات آماده بارگیری هستند.

لیست های قیمت اعلام شده برای صفحه کابینت های ام دی اف برند های مختلف با یکدیگر تفاوت های بسیار زیادی دارند. نوع ورق خام استفاده شده برای تولید و ایرانی یا خارجی بودن آن تاثیر زیادی در نرخ فروش محصولات دارد. همچنین روکش های اچ پی ال استفاده شده نیز معمولا از دو نوع ایرانی و خارجی هستند. نوع خارجی این صفحه کابینت ها معمولا قیمت فروش بالا تری دارند. لیست های اعلام شده برای برند های مختلف این محصولات در سال ۹۸ با تغییرات بسیار زیادی همراه بوده است. لیست قیمت نمونه های تولید شده از متریال خارجی و وارداتی در سال ۹۸ افزایش بیشتری داشته است. علت این اتفاق نیز کم شدن واردات این محصولات از کشور های خارجی می باشد.

لیست قیمت به روز صفحه کابینت

در سال ۹۸ نرخ فروش صفحه کابینت ها نسبت به سال قبل افزایش داشته است. میزان افزایش نرخ برای برند های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد. نرخ فروش نمونه های ایرانی در بازار نسبت به محصولات خارجی پایین تر می باشد. البته این اختلاف نرخ مربوط به لیست قیمت سال ۹۸ نیست. لیست قیمت به روز اعلام شده در سال ۹۸ را می توانید از نمایندگی های معتبر برند های مختلف در سراسر کشور تهیه فرمایید. معمولا نمایندگی های عرضه مستقیم مناسب ترین نرخ را برای محصولات و صفحه کابینت های هر برند اعلام می کنند. اعلام لیست قیمت دقیق برای صفحات برند های مختلف به صورت دقیق امکان پذیر نیست. زیرا ممکن است مراکز مختلف این مصحولات را با نرخ های متفاوتی به فروش برسانند. اما در این بخش فهرستی از نرخ فروش حدودی هر نوع از صفحات را آماده کرده ایم.

  • صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۳۶۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۴۱۵٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کابینت ۵ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۴۲۰٫۰۰۰ تومان

ارقام اعلام شده مربوط به نرخ فروش صفحه کابینت های برند برین چوب در سال ۹۸ می باشد. این لیست شامل قیمت کلی برای سایز های استاندارد این محصولات است. سایزهای سفارشی این محصولات با نرخ های متفاوت عرضه می شوند. همچنین ممکن است اختلاف کمی در نوع مات و براق این محصولات وجود داشته باشد. برای اطلاع از قیمت های دقیق تر می توانید با شرکت برین چوب تماس بگیرید. این شرکت نمایندگی پخش مرکزی و اصلی محصولات کارخانه برین چوب می باشد. اطلاعات دقیق و نرخ فروش دقیق تر هر نوع از صفحه کابینت های این برند از طریق مشاوران بخش فروش برین چوب در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن