صفحه کابینت 5 سانتی

فروش صفحه کابینت ۵ سانت جدید

صفحه کابینت 5 سانت

فروش صفحه کابینت ۵ سانت جدید در بازار ایران آغاز شد. این محصولات دارای بالاترین کیفیت و بیشترین مشتریان از سراسر کشور است.

تولید صفحه کابینت ۵ سانت

بیشتر تولیدی های ایرانی سایزها و اندازه های مختلفی از صفحه کابینت ها را ساخته و به بازار عرضه می کنند. این مراکز محصولات خود را با دو اندازه سفارشی و استاندارد به تولید می رسانند. بزرگترین اندازه در میان ابعاد استاندارد یا بازاری این صفحات ۵ سانت می باشد. انواع طرح های جدید و زیبا در ایران در دو اندازه ۳ و ۵ سانت به صورت استاندارد و ابعاد بزرگتر به صورت سفارشی ساخته می شود. میزان ساخت ابعاد استاندارد طبیعتا از اندازه های سفارشی بسیار بیشتر است. اما آمار تولید و استفاده از انواع ضخامت های سه و پنج تقریبا با یکدیگر برابر می باشند. محدودیتی برای استفاده از روکش های مات از طرح های متنوع نیز برای ساخت صفحات در سایز ۵ سانت وجود ندارد.

انواع صفحه کابینت با اندازه های مختلف در مراکز عرضه محصولات چوبی و فروشگاه های مخصوص عرضه صفحات تاپس به فروش می رسد. قیمت عرضه صفحه کابینت های ام دی اف ۵ سانت از نوع سه سانتیمتری بیشتر است. به غیر از این مورد تفاوت خاص و زیادی در بین این محصولات وجود ندارد. عرضه تمامی طرح های جدید و زیبا در دو نوع دو لب و تک لب از تمامی سایز ها در فروشگاه های مختلف صورت می گیرد.. فروش هر دو نوع این محصولات نیز با یکدیگر مساوی است. زیرا هر دو نوع این محصولات بسته به نوع نیاز و سلیقه مشتریان دارای خریدارنی می باشند. معمولا در آشپزخانه های بزرگتر از نوع ۵ سانت استفاده می شود. البته بیشتر از این گرینه، سلیقه در به کارگیری نوع صفحات تاثیر دارد.

تولید کننده صفحات تاپس

کارخانه های ایرانی بزرگترین تولید گنندگان صفحه کابینت های ام دی اف و روکش اچ پی ال جدید در خاورمیانه هستند. این تولیدی های بزرگ سایز های متنوع سفارشی و استاندارد از این محصولات را ساخته و با مناسب ترین قیمت به بازار عرضه می کند. صفحات ۳ و ۵ سانت به صورت استاندارد در این مرکز تولید می شوند. به غیر از این اندازه ها شما می توانید انواع سایز های این مصحولات را درطرح ها و مدل های متنوع و جدید سفارش داده و طبق زمان بندی تحویل بگیرید. جهت خرید یا اطلاع از شرایط خرید صفحه کابینت با طرح های جدید و متنوع می توانید با شماره های تماس اعلام شده در سایت تماس گرفته و سوالات خود را مطرح کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن