صفحه کابینت

بهترین صفحه برای روی کابینت چیست؟

صفحه روی کابینت

بهترین صفحه برای روی کابینت چیست؟ نمونه ایرانی با کیفیت تر است یا مدلهای خارجی؟ آیا امکان ثبت سفارش صفحه کابینت با قیمت کارخانه وجود دارد؟

انواع صفحات کابینت

صفحات مخصوص روی کابینت دارای انواع مختلف و بسیار متفاوتی می باشند. جنس تشکیل دهنده این محصولات انواع مختلف این صفحات را تعیین می کنند. انواع صفحه های چوبیMDF، سنگ های مصنوعی (کورین)، صفحات پلی وود (POLYWOOD)، سنگ های طبیعی و صفحات تولید شده از جنس پی وی سی در بازار موجود می باشند. بهترین نوعی که می توان برای تولیدات آشپزخانه های ایرانی استفاده کرد چیست؟ هر کدام از گونه های مختلفی که نام برده شد دارای چندین ویژگی مثبت و منفی مختلفی می باشند. اگر بخواهیم بگوییم که بهترین صفحه روی کابینت در ایران و بازار داخلی چیست می توان صفحات تولید شده از ام دی اف را نام ببریم. این محصولات بیشترین آمار استفاده و خرید و فروش را در بازار معاملات کشور دارند.

تولید و خرید مستقیم

دلیل بالا بودن آمار استفاده از این محصولات در کشور چیست؟ زیرا میزان تولید بیشتر، بهترین تنوع رنگی و برند های موجود در کشور که صفحات ام دی اف را تولید می کنند از سایر مدل ها بیشتر می باشد. شما می توانید چندین سمپل مخالف از چند برند متفاوت را که شامل طرح های مختلف صفحه کابینت های چوبی اند را در بازار مشاهده نمایید. قیمت فروش این محصولات نیز بسیار مناسب و به صرفه است. همچنین خرید این نوع از صفحات به دلیل وجود فروشگاه های عرضه فراوان بسیار آسان تر است. این صفحات در چندین ابعاد مختلف تولید می شوند. ابعاد استاندارد صفحه کابینت های ام دی اف چیست؟ این محصولات در اندازه های مختلفی تولید می شوند اما ابعاد استاندارد آن ها با ضخامت های ۳ و ۵ با عرض ۶۰ سانتی متر است.

این صفحات در دو نوع دو لب و تک لب تولید می شوند. صفحات دو لب برای آشپزخانه هایی است که بخش اوپن یا میز کار آن ها از هر دو طرف آزاد است مناسب می باشد. نوع یک لب این محصولات را نیز می توان برای بخش هایی استفاده کرد که یک طرف صفحه منتهی به دیوار خواهد بود. بهترین برند تولید کننده صفحات چوبی در کشور چیست؟ چندین کارخانه مختلف در حال حاضر انواع مختلفی از این صفحه مخصوص روی کابینت ها را تولید می کنند.

مرکز فروش صفحه

مرکز برین چوب به عنوان بورس صفحه کابینت ایران، انواع مختلفی از بهترین صفحات کابینت ایرانی با کیفیت را با مناسب ترین قیمت به فروش می رساند. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از لیست قیمت ها و سوالاتی از این دست می توانید با مشاوران فروش این بخش در تماس باشید. شماره های تماس با دفتر فروش در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن