صفحه کابینت براق

صفحه کابینت ونگه براق پالتی

صفحه کابینت ونگه

صفحه کابینت ونگه براق پالتی آماده بارگیری است. جهت خرید مات و براق صفحه کابینت طرح ونگه در ۲ سایز ۳ و ۵ سانتی از این سایت اقدام کنید.

رنگ ونگه یکی از اولین و قدیمی ترین طرحهایی است که در تولید ورق ها و صفحات چوب مصنوعی مانند ام دی اف و صفحه کابینت استفاده می شود. این طرح یکی از نمونه های تیره تولید شده می باشد. معمولا تولید کنندگان صفحه کابینت ها انواع مختلفی از طرح ونگه را به صورت صفحات مات و براق تولید و عرضه می کنند. صفحاتی با این رنگ معمولا در بازار پر فروش می باشند. یکی از دلایل پرفروش بودن این ورق ها نیز رنگ زیبا و خاصی است که دارند. دلیل دیگر این اتفاق شناخته شده بودن این رنگ است زیرا استفاده از نوع مات و براق این محصولات در انواع سازه های چوبی بسیار رواج دارد. به همین دلیل انواع مختلفی از برند های متفاوت این محصولات به صورت پالتی به فروش می رسند.

طرح ونگه صفحه کابینت

طرح ونگه براق به صورت پالتی و تکی در فروشگاه های عرضه محصولات و متریال صنعت ام دی اف کاری فروخته می شود. البته نوع مات از مدل صفحه کابینت ونگه نیز تولید و استفاده بالایی دارند. اما به دلیل اینکه طرح ونگه از رنگ های بسیار تیره ای ساخته شده است نوع براق آن نور را بهتر انعکاس داده و فضا حالت روشن تری می گیرد. به غیر از این مورد نوع ورق ام دی اف استفاده شده در تولید کابینت نیز در انتخاب صفحات مات یا هایگلاس تاثیر دارد. معمولا برای ورق هایگلاس از صفحات براق و برای نوع مات از صفحات مات استفاده می شود. اما در حالت کلی می توان گفت که خرید و فروش صفحه کابینت های ونگه براق به صورت پالتی بیشتر از نوع مات است.

برای خرید انواع صفحه کابینت های ونگه و غیره به صورت پالتی می توانید با شرکت برین چوب تماس بگیرید. این شرکت دفتر فروش مرکزی و اصلی محصولات کارخانه بزرگ برین چوب اردبیل می باشد. برین چوب تولید کننده انواع صفحه کابینت ایرانی با مغز های ایرانی و خارجی می باشد. ابعاد و طرح های گوناگونی در سمپل رنگ و طرح صفحه کابینت وجود دارد. شما می توانید طرح های مختلف مانند صفحه کابینت های ونگه براق را در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده کنید. خرید پالتی و یا خرده انواع مختلف این محصولات از طریق تماس با شماره های اعلام شده در سایت امکان پذیر می باشد. مشاوران فروش دفتر برین چوب همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه راهنمایی و اطلاعات لازم به مشتریان گرامی می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن