صفحه کابینت

صفحه پی وی سی کابینت احسان کار + فیلم

صفحه پی وی سی کابینت

صفحه پی وی سی کابینت احسان کار + فیلم پخش شد. این نوع از صفحه تاپس خاصیت ضد آب داشته و برای محیط های مرطوب بسیار خوب است.

صفحه کابینت ها انواع بسیار متفاوتی دارند که هر کدام از جنس خاصی تولید می شوند.نوع ام دی اف در ایران بیشترین استفاده را دارند که از مغزی ام دی اف و با روکش اچ پی ال ساخته می شود. بیشتر میزان تولید و استفاده در ایران از این نوع از محصولات می باشد.پس از این نوع از صفحات نیز صفحه کابینت های پی وی سی بیشترین میزان استفاده را در کشور دارند.

صفحات پی وی سی از نمونه های جدیدتر تولید شده در کشور می باشند. جنس مغزی این محصولات از پی وی سی است. اصلی ترین تفاوت این دو نوع محصول در مغزی به کار رفته آن ها می باشد. با استفاده از این نوع از ورق ها برای نوع PVC این محصولات قابیلت مقاومت بالا در برابر حرارت به مغزی این محصولات نیز اضافه شده است. در نوع ام دی اف این صفحات مقاومت بالا در برابر حرارت و رطوبت صرفا در بخش روکش های اچ پی ال آن ها وجود دارد.

صفحه احسان کار

کارخانه ایرانی احسان کار یکی از بزرگترین مراکز تولید این محصولات در کشور می باشد. این تولیدی در حقیقت بزرگترین و از اولین مراکز ساخت این نوع از صفحه کابینت ها در کشور است.تولیدات مارک احسان کار از نظر کیفیت و مرغوبیت در بالاترین درجه و رتبه قرار دارند. تنوع طرح و رنگ و ابعاد نیز در تولیدات مارک احسان کار وجود دارد. همچنین قیمت فروش این محصولات نسبت به سایر برند های ایرانی بسیار مناسب تر است. در حال حاضر این محصولات بیشترین میزان فروش را در میان صفحه کابینت های پی وی سی در کشور دارند. علاوه بر فروش این محصولات در مراکز عرضه داخل کشور، صادرات به کشور های خارجی نیز از صفحات این برند صورت می گیرد.

بهترین مارک صفحه ضد آب

برای خرید انواع صفحه کابینت ضد آب از برند های ایرانی برتر مانند احسان کار و نیما چوب می توانید با شماره تماس های اعلام شده در این سایت تماس بگیرید. این مرکز در زمینه عرضه انواع صفحات پی وی سی با مارک های برتر ایرانی فعالیت دارد. عرضه صفحه کابینت ها در این مرکز با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. ارسال بار و سفارشات مشتریان به سراسر کشور در سریع ترین زمان انجام می شود. شما می توانید همه روزه از طریق شماره های تلفن و سایر پل های ارتباطی سوالات خود را مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن