صفحه کابینت سفید

قیمت انواع صفحه کابینت سفید و رنگی

قیمت انواع صفحه کابینت

قیمت انواع صفحه کابینت سفید و رنگی اعلام شد. برای مشاهده نرخ جدید و نیز ثبت سفارش بدون تغییر قیمت از طریق این وبسایت اقدام بفرمایید.

تفاوت قیمت ها

صفحه کابینت های تولید شده از ام دی اف استفاده بیشتری از سایر مدل ها دارد. استفاده و ساخت نوع لترونی (ساخته شده با مغزی نئوپان یا همان لترون) این محصولات منسوخ شده است. این صفحات با روکش هایی از رنگهای مختلف در بازار وجود دارند. انواع مدل سفید و رنگی این صفحه کابینت ها را می توانید با برندهای ایرانی و خارجی در بازار مشاهده کنید. لیست قیمت هر کدام از انواع این محصولات با توجه به مارک، ابعاد، رنگ و طرح متفاوت می باشند. به طور کلی می توان گفت که تولیدات سفید و رنگی کارخانجات مختلف ایرانی قیمت مناسب تری از سایرین دارند. در میان صفحات ایرانی نیز برندهایی که با استفاده از مغزهای خام ایرانی ساخته می شوند با نرخ ارزان تری به فروش می رسند.

حدود قیمت بازار

علاوه بر این موارد مات یا براق بودن محصول نیز در تعیین قیمت آن نقش بسیار مهمی دارد. به همین دلیل است که اعلام نرخ دقیق و مشخصی برای این محصولات امکان پذیر نیست. اما می توان قیمت میانگینی برای انواع صفحه کابینت مات و براق ایرانی اعلام کرد. صفحه کابینت ۳ سانتی مات با قیمت حدودی ۴۰۰٫۰۰۰ تومان و نوع ۵ سانتی آن با نرخ ۴۵۰٫۰۰۰ به فروش می رسند. همچنین نوع براق ۳ سانتی نیز با نرخ ۴۰۵٫۰۰۰ و ۵ سانتی آن به نرخ ۴۵۵٫۰۰۰ در مراکز پخش مختلف فروخته می شوند. این اعداد به تومان بوده و مربوط به اوایل فروردین ماه سال ۱۳۹۸ است. البته ممکن است برخی از برندها نرخ فروشی کمتر یا بیشتر را برای محصولات خود اعلام کنند. همانطور که اعلام شد این اعداد از روی لیست میانگین بازار اعلام شده و مربوط به است.

اطلاعات تولید کننده

 صفحه کابینت های برند برین چوب یکی از با کیفیت ترین محصولاتی است که در حال حاضر در بازار معاملات کشور به فروش می رسند. این محصولات در انواع مختلف رنگی و سفید تولید و عرضه می شوند. نرخ فروش این صفحات نیز به نسبت کیفیت بی نظیر آنها بسیار مناسب است. صادرات انواع صفحه کابینت این برند در انواع رنگی و سفید به کشورهای همسایه نیز انجام می شود. برای کسب اطلاع از قیمت فروش این محصولات می توانید با دفتر فروش مرکزی این برند واقع در استان اردبیل تماس بگیرید. سفارشات عمده و خرده شما توسط این مرکز با مناسب ترین قیمت تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال می شود. با ارسال شماره تلفن و اطلاعات تماس خود در بخش چت آنلاین سایت در لیست تماس مشاوران فروش این بخش قرار خواهید گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن