صفحه کابینت

نمونه و سمپل رنگ صفحه کابینت

سمپل صفحه کابینت

نمونه و سمپل رنگ صفحه کابینت را در این سایت مشاهده کنید. بازار بزرگ صفحه کابینت ایران با ارائه جدیدترین رنگ بندی آماده بارگیری سفارشات است.

کارخانه ایرانی صفحه کابینت

کارخانه های تولید کننده صفحه کابینت ایرانی با اضافه شدن طرح های جدید به محصولات خود، کاتالوگ های برند خود را نیز به روز می کنند. این نمونه رنگ ها و کاتالوگ ها از نمایندگی های عرضه صفحات و مراکز پخش فعال در سراسر کشور قابل تهیه می باشند. معمولا این کاتالوگ ها همراه با سفارشات و خرید های عمده برای مشتریان ارسال می شود. انواع مختلفی از سمپل ها برای صفحه کابینت ها تهیه و توزیع می شوند. سمپل های استند، نمونه هایی که فقط شامل رنگ محصولات است و نوعی از کاتالوگ ها به صورت قطعه ای از محصول است. ممکن است در برند های مختلف تنوع زیادی طرح در نمونه رنگ ها مشاهده شود. رنگ های تولید شدع نوسط کارخانه های ایرانی دارای انواع مختلف ومتفاوتی می باشند.

برخی از این طرح ها تولیدات اختصاصی و ویژه یک برند می باشند. مدل هایی از طرح های پرفروش بازار نیز توسط اکثر تولیدی های ایرانی ساخته می شوند. روکش استفاده شده در ساخت صفحه کابینت نقش اصلی را در تعیین رنگ این محصولات دارد. کارخانجات ایرانی معمولا از روکش های اچ پی ال (hpl) ایرانی برای تولید صفحه کابینت های خود استفاده می کنند. البته برخی از این تولیدی ها نیز انواع نمونه های وارداتی و خارجی مانند روکش های ترک را به کار می برند. معمولا قیمت این محصولات با یکدیگر تفاوت دارند. نمونه هایی که در تولید آن ها از رویه های خارجی استفاده شده است قیمت فروش بالاتری دارند. کد بندی سمپل نمونه طرح این محصولات تفاوت دارد. البته به طور کلی کد های موجود در کاتالوگ ها و سمپل های همه مارک با نیز با یکدیگر متفاوت می باشد.

گالری صفحه کابینت

بخش گالری رنگ بندی سایت شامل طرح های مختلفی از نمونه و سمپل رنگ صفحه کابینت های برند برین چوب می باشد. محصولات این برند دارای کاتالوگ طرح کاملی شامل انواع مدل های چوبی، سنگ، شنی، ساده و غیره می باشد. برای تهیه سمپل محصولات این برند می توانید با شماره های دفتر پخش مرکزی کارخانه تماس بگیرید. خرید انواع صفحه کابینت با طرح ها و ابعاد مختلف نیز از همین طریق قابل انجام می باشد. مشاوران فروش بخش فروش این شرکت اطلاعات کافی را درباره قیمت و شرایط فروش محصولات در اختیار شما قرار خواهند دادند. سفارشات شما پس از ثبت در حجم های مختلف، با مناسب ترین قیمت تامین و به نقاط مختلف کشور ارسال خواهد شد. شماره های تماس با بخش فروش شرکت در همین سایت اعلام شده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن