صفحه کابینت اردبیل

کارخانه صفحه کابینت استان اردبیل

کارخانه صفحه کابینت

نکات برگزیده مطلب

  • تولیدات استان اردبیل
  • کارخانه برین چوب
  • محصولات تولیدی برین چوب

اولین کارخانه صفحه کابینت استان اردبیل راه اندازی شد. این مجموعه صفحه کابینت در حال حاضر به عنوان بزرگترین کارخانه در شمالغرب کشور شناخته شده است.

صنعت چوب اردبیل

کارخانه های صفحه کابینت در ایران تعداد بسیار زیادی دارند. صفحات ام دی اف نیز در میان مدل های مختلف بیشترین میزان تولید در کشور را دارا می باشند. انواع مختلف این محصولات در ابعاد و طرح های مختلف توسط چندین تولیدی بزرگ در شهر های مختلف کشور تولید و عرضه می شوند. استان اردبیل یکی از مراکزی است که تا چند سال گذشته تولیدی های فعال زیادی در این زمینه نداشت. البته این استان دارای بزرگترین کارخانه تولید روکش های اچ پی ال در کشور می باشد. در چند سال اخیر کارخانه بزرگی در زمینه تولید و ساخت انواع صفحه کابینت در این مرکز کرده است. این تولیدی انواع مختلفی از صفحه کابینت ها را با استفاده از ورق خام ام دی اف و روکش اچ پی ال با کیفیت به تولید می رساند.

گروه صنعتی برین چوب

کارخانه بزرگ برین چوب اردبیل فعالیت خود را جهت تامین نیاز بازار استان و کشور به انواع صفحه کابینت ام دی اف شروع کرد. در حال حاضر محصولات تولید شده توسط این مرکز علاوه بر فروش در بازار های داخلی اردبیل و سایر شهر ها به کشورهای همسایه نیز صادر می شود. صفحه کابینت ۳ سانتی و ۵ سانتی برند برین چوب اردبیل با استفاده از با کیفیت ترین ورق های خام ایرانی و خارجی ساخته می شود. همچنین انواع روکش اچ پی ال با کیفیت در انواع طرح ها برای ساخت این محصولات به کار گرفته می شود. تولید صفحات در این مرکز با استفاده از خطوط تولید پیشرفته مجهز به ماشین آلات روز دنیا انجام می گردد. درجه بالای کیفیت این محصولات باعث شده است تا این برند به یکی از پرفروش ترین برندهای موجود در بازار کشور تبدیل شود.

تولیدات برین چوب

کارخانه برین چوب استان اردبیل انواع مختلف صفحه کابینت را در ابعاد مختلف و متفاوت را تولید می کند. این صفحات در دو بخش کلی با ابعاد استاندارد و اندازه های سفارشی گروه بندی می شوند. ابعاد استاندارد تولید شده توسط این برند شامل صفحاتی با عرض های ۶۰ سانتی متر و طول ۱/۴ با ضخامت های ۳ و سانتی متر به صورت یک لب و دو لب گرد است. تولیدات سفارشی را نیز در این کارخانه می توان در ابعاد مختلفی از جمله ضخامت های ۶ و ۷ سانتی تولید کرد. محصولاتی با عرض ۶۵، ۷۵ و ۹۰ سانتی نیز در این تولیدی بزرگ ساخته می شود. برای تهیه محصولات با کیفیت کارخانه برین چوب استان اردبیل می توانید با شماره های دفتر پخش مرکزی این تولیدی تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن