صفحه کابینت براقصفحه کابینت سفید

صفحه کابینت سفید براق و هایگلاس

صفحه کابینت سفید براق

صفحه کابینت سفید براق و هایگلاس با مغز ایرانی تولید شد. این نمونه دارای کیفیت بسیار خوب و قیمت مقرون به صرفه است. سفارش عمده تخفیف دارد.

کاربرد رنگ سفید

سفید یکی از رنگ هایی است که در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی استفاده بسیاری دارد. از طراحی بخش های مختلف تا اجزای تزیینی و غیره از این رنگ استفاده می شود. در حال حاضر طراحی دکوراسیون آشپزخانه و به خصوص کابینت ها از مهمترین بخش های طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شود. ام دی اف و صفحه کابینت براق و هایگلاس پرمصرف ترین رنگ و متریال در این بخش محسوب می شود. این رنگ را می توان برای فضاهای کوچک، کم نور در طرح های مدرن، کلاسیک، سلطنتی و غیره استفاده کرد. ترکیب و ست کردن سایر اجزا با صفحه کابینت های سفید براق بسیار آسان است. با کمی دقت در ترکیب و انتخاب سایر طرح ها می توانید فضایی گرم، دلباز و زیبا را برای اشپزخانه خود به وجود بیاورید.

صفحه های سفید براق و هایگلاس در چندین مدل ساده و طرح دار مانند مدل های شنی موجود هستند. این طرح از صفحات را می توان با انواع ام دی اف های رنگی طرح دار و بدون طرح استفاده کرد. به طور کلی استفاده از این صفحات به عنوان میزکار ظرافت خاصی را به فضای آشپزخانه شما اضافه خواهد کرد. اگر آشپزخانه شما کوچک است یا نورگیری پایینی دارد می توانید رنگ ام دی اف کابینت خود را نیز سفید انتخاب کنید. هایگلاس یا براق بودن این اجزا نیز با انعکاس نور به هرچه روشنتر دیده شدن اشپزخانه کم خواهد کرد. به طور کلی این صفحه برای مواقعی که نمی دانید چه رنگی را برای تکمیل کابینت خود انتخاب کنید گزینه بسیار مناسبی است. زیرا به راحتی هماهنگ شده و پس از مدتی از جذابیت اولیه خود را از دست خواهد داد.

گالری رنگبندی

شما می توانید طرح های مختلف ساده و شنی صفحه کابینت های سفید براق و هایگلاس را در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده کنید. تمامی مدل های موجود در این بخش مربوط به سمپل تولیدات برند ایرانی برین چوب می باشد. این کارخانه یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع صفحه کابینت های سفید و رنگی در مدل های براق و هایگلاس و همچنین مات می باشد. خطوط تولید این تولیدی جزو به روز ترین و پیشرفته ترین خطوط تولید فعال در کشور می باشد. برای خرید هر کدام از مدل های این محصولات می توانید با شماره تماس های دفتر مرکزی پخش صفحات این برند تماس بگیرید. مشاوران فروش این شرکت همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن