صفحه کابینت ام دی اف

انواع صفحه کابینت ام دی اف درجه یک

صفحه کابینت درجه یک

انواع صفحه کابینت ام دی اف درجه یک از کجا بخریم؟ سفارش تولید بهترین صفحه کابینت با مغز و روکش با کیفیت و درجه ۱ در این مرکز ثبت می شود.

انواع صفحه کابینت

صفحه کابینت ام دی اف گونه ای مدل های صفحه در ایران است که خود دارای چندین نوع مختلف و متفاوت می باشد. کیفیت های درجه یک و دو و غیره توسط چندین کارخانه مختلف در کشور تولید می شوند. وجه مشترکی تمامی صفحات چوبی استفاده از ام دی اف برای مغز و روکش های اچ پی ال (HPL) به عنوان روکش می باشد. البته نوع و برند این ام دی اف ها از انواع ایرانی و خارجی و درجه یک یا پایین تر بودن متغیر و متفاوت هستند. یکی از مهمترین دلایل تفاوت قیمت در برند های مختلاف این صفحات نیز نوع چوب خام و روکش استفاده شده در تولید آن است. ابعاد و اندازه این محصولات نیز تفاوت بعدی صفحه کابینت ها با یکدیگر می باشد. انواع صفحات ۵ و ۳ سانتی (ضخامت) در عرض های ۶۰ سانتی متر در بازار وجود دارند.

سفارش تولید اختصاصی

به غیر از این ابعاد صفحات کابینت ام دی اف با ابعاد ۶۵ سانتی، ۷۵ سانتی و ۹۵ سانتی متری (ابعاد سفارشی) نیز تولید می شوند. برخی از صفحه کابینت به صورت یک لب گرد و برخی دو لب گرد تولید می شوند. نوع تک لب برای استفاده در بخش هایی است که یک بخش از کابینت به دیوار ختم می شود. نوع دو لب گرد نیز برای انواع میز کارهایی است که هر دو قسمت طول آن آزاد بوده و هر دو طول صفحه نیازمند داشتن انحنا می باشد. هر کدام از این مدل ها و انواع صفحه ام دی اف که گفته شد با کیفیت درجه یک در چندین کارخانه بزرگ و کوچک ایرانی تولید می شوند. نمایندگی فروش صفحه کابینت در سراسر کشور انواع مختلف این محصولات را با قیمت های متفاوت به فروش می رسانند.

یکی از صفحه کابینت های ام دی اف درجه یک تولید شده در داخل کشور صفحات برند برین چوب می باشد. این کارخانه بزرگ انواع مختلف این محصولات را با کیفیت بالا و با استفاده از چوب و روکش درجه یک تولید می کند. انواع طرح و مدل های متنوع صفحات کابینت ام دی اف درجه یک این برند را می توانید در بخش گالری رنگ بندی مشاهده نمایید. خرید این محصولات از طریق دفتر فروش مرکزی کارخانه امکان پذیر است. شماره های تماس با این مرکز در همین سایت اعلام شده است. امکان ارسال بار در کوتاه ترین زمان به سراسر کشور از طریق فروشگاه مرکزی فراهم می باشد. پیگیری تولیدات با ابعاد سفارشی نیز از طریق تماس تلفنی با شماره تماس های اعلام شده امکان پذیر است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن