صفحه کابینت

صفحه کابینت کالباسی جدید

صفحه کابینت کالباسی جدید

کارخانه های مجهز و متعدد تولید کننده انواع صفحه کابینت با جدیدترین طرح های روز دنیا، هر کدام بخشی از نیاز بازار به این محصول را تامین می کنند. صفحه کابینت های عرضه شده توسط بزرگترین کارخانه های ساخت صفحات متناسب با طرح های جدید و مدرن با مواد اولیه متنوع و طرح های گوناگون است از جمله جدیدترین طرح صفحه کابینت، طرح کالباسی جدید است.

روکش صفحه کابینت کالباسی جدید از بهترین اچ پی ال های ترکیه است و مغزی مواد تشکیل دهنده ام دی اف کالباسی جدید از بهترین مغز واناچای تایلندی است. صفحه کابینت کالباسی جدید طرحی مات دارد و تقریبا ۹۰ درصد مقاومت در برابر نفوذ آب و رطوبت، مقاومت در برابر خط و خش، مقاومت در برابر پاک کننده ها، مقاومت در برابر انواع لکه ها را دارا است. طرح کالباسی جدید چیزی شبیه به صفحه کابینت کورین است و طرح صفحه کابینت کالباسی جدید دقیقا مشابه طرح هاس روی کالباس با طیف رنگ ملایم و ریز دانه های شبیه به آن و کمی تیره رنگ تر از طیف رنگ کالباسی است و علت نام گذاری این صفحه کابینت به این نامژ به دلیل شباهت طیف پیش زمینه و ریز دانه های موجود بر روی آن است که دقیقا به صورت کالباسی است.

مدل های جدید بازار صفحه

انواع مختلفی از مدل های جدید صفحه کابینت با روکش و طرح های نوین مثل براق و مات یا طرح کورین و کوارتز، طرح سنگ و چوب، صفحه کابینت لمینت، صفحه کابینت اپوکسی، صفحه کابینت استیل ژ صفحه کابینت فایبرگلاس، صفحه کابینت پی وی سی، صفحه کابینت اکریلیک، صفحه کابینت سنگ مرمر، صفحه کابینت گرانیت، صفحه کابینت سرامیک و طرح کالباسی جدید دیگر مدل های جدید بازار صفحه در مراکز تولید کننده صفحات  مدل های جدید موجود است.

برای هر یک از تولید کنندگان صفحه کابینت ایرانی جدید یک مرکز پخش وجود دارد که به صورت رسمی کار توزیع مدل های جدید بازار صفحات را بر عهده دارد و به دلیل تامین مستقیم از کارخانه قیمت بسیار مناسبی دارد. شما می توانید سفارش انواع مختلف صفحه کابینت با مدل های جدید و رنگ متنوع و متفاوت در این مراکز پخش ثبت نمایید. با ثبت سفارشات خود در این مرکز پخش از قیمت مناسب بودن و اصل بودن محصولات خریداری شده اطمینان خواهید داشت.

اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه مدل های جدید بازار صفحه را دارید جهت کسب اطلاعات لازم درباره نحوه و شرایط خرید و یا کسب نمایندگی و یا اطلاع از لیست قیمت محصولات مختلف این مرکز پخش می توانید با شماره های اعلام شده در سایت بزرگترین مرکز پخش و فروش مدل های جدید بازار صفحه تماس حاصل فرمایید.

پر صورتی که شما نیز جز تولید کنندگان انواع مدل های جدید بازار صفحه هستید به جمع این مجموعه بزرگ پخش بپیوندید، که جهت پیوستن به دو روش ممکن است. اول به عنوان خریدار که تولیدات هر تولید کننده در اختیار شماست و دوم به صورت تولید کننده و همکار که پشتبانی شما را راهنمایی می کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن