صفحه کابینت براق

صفحه کابینت سامان یولو براق

صفحه کابینت براق

صفحه کابینت سامان یولو براق و مات را در این بازار سفارش دهید. سامان یولی از نمونه طرح های شبیه به صفحه کورین است.

مدل پرطرفدار صفحه کابینت ام دی اف

از مهمترین ویژگی های صفحات تولید شده با ام دی اف می توان به تنوع رنگ بندی و وجود مدل های بسیار متنوع و گوناگون در سمپل آن ها اشاره کرد. یکی از مدل هایی که تقریبا در سمپل و کاتالوگ های رنگی اکثر برند ها وجود دارد طرح سامان یولو می باشد. سامان یولو در زبان ترکی استانبولی به معنای کهکشان می باشد. به دلیل نقش خاص این محصول به این اسم نام گذاری شده است. نوع دیگری از این طرح نیز در کاتالوگ برخی برند ها با نام گلکسی که به همین معنا می باشد نام گذاری شده است. این طرح از صفحه کابینت در دو نوع مات و براق تولید می شوند. هر دو مات و براق این محصولات توسط اکثریت کارخانه های ایرانی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند.

تولید کننده طرح سامان یولو

مراکز تولید بسیار زیادی در کشور در زمینه ساخت و عرضه این محصولات با مدل ها و طرح های مختلف فعالیت دارند. هر کدام از این کارخانه ها محصولات خود را در شهر های متفاوت و با قیمت های گوناگون به فروش می رسانند. بازار ایران یکی از بزرگترین سازندگان انواع صفحه کابینت با زیباترین طرح ها در کشور می باشد. انواع مدل های سامان یولو، چوبی، شنی، ساده و غیره با روکش های مات و براق توسط این مرکز ساخت ایرانی به تولید می رسد. محصولات ساخته شده در این مرکز با استفاده از مغز ام دی اف خام و مرغوب ترین روکش اچ پی ال تهیه شده است. روکش های مات و براق این محصولات خاصیت ضد آب بودن و مقاومت بالا در برابر حرارت را به آن ها بخشیده است.

تهیه انواع صفحه کابینت مارک ایرانی و خارجی از طرح های مختلف و مدل های مات و براق از طریق نمایندگی فروش رسمی و اصلی این کارخانه امکان پذیر می باشد. تصاویر صفحه کابینت های سامان یولو را می توانید از گالری رنگ بندی سایت مشاهده کنید. شماره های تماس و پل های ارتباطی با این مرکز در همین سایت اعلام شده است. مشاوران فروش این بخش اماده اعلام قیمت های به روز و پاسخگویی به سوالات مشتریان در خصوص شرایط انجام معاملات می باشند. به غیر از امکان تماس تلفنی نیز می توانید به صورت ۲۴ ساعته از چت باکس آنلاین سات استفاده کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن