صفحه کابینت

طرح صفحه کابینت سامان یولو

صفحه کابینت سامان یولو

طرح صفحه کابینت سامان یولو از نمونه های پر فروش بازار است. مدل سامان یولی از بهترین طرحهای موجود در تولیدات صفحه کابینت ام دی اف است.

صفحه کابینتها مصالح بسیار پر استفادع ای در زمینه تولیدات دکوراسیون آشپخانه محسوب می شوند. طرح های مختلف این محصولات توسط تولیدی های متعدد ایرانی ساخته و با بازار عرضه شده است. هر کدام از این مدل ها را می توان با ست کردن با مدل های مشابه و هماهنگ از ام دی اف ها ترکیب کرده و به کار برد.برخی از مدل ها و رنگ های موجود در سمپل تولیدات ایرانی وخارجی را می توا با انواع مدل های چوبی، ساده و فانتزی به کار برد. این نوع از طرح ها برای استفاده در بخش هایی که نمی دانید دقیقا از چه صفحه ای برای تکمیل کابینت آشپزخانه استفاده کنید گزینه بسیار مناسبی می باشند. میزان فروش این محصولات نیز به علت همین استفاده با مدل های مختلف بسیار بالا تر است.

طرح سامان صفحه کابینت

طرح صفحه کابینت سامان یولو مثال خوبی برای این مورد است. این مصحولات تقریبا توسط اکثر تولید کننده های داخلی ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. نوع ۵ سانتی و ۳ سانتی این محصولات از تولیدات کارخانه های مختلف در بازار وجود دارند. طول این صفحات ۴ متر و ۱۰ سانتی متر و عرض آن نیز در سایز های استاندارد ۶۰ سانتی متر می باشد. همچنین طرح صفحه کابینت سامان یولو بیشترین میزان تولید در بین ابعاد سفارشی با اندازه های خاص را نیز دارا می باشد.  سامان یولو به رنگ کرم روشن با نقش های شنی به رنگ تیره تولید می شود. این محصولات با دو روکش مات و براق تولید می شود. همچنین دو مدل تک لب و دو لب از این محصولات در بازار معاملات موجود است.

تولید کننده ایرانی صفحه

برای مشاهده طرح های مختلف صفحه کابینت تولید شده توسط برین چوب مانند مدل سامان یولو می توانید به بخش گالری رنگهای صفحه کابینت سایت مراجعه کنید. تصویر طرح سامان یولو و سایر مدل های تولید شده توسط این کارخانه در قالب یک گالری عکس جامع و کامل برای ذسترسی راحت تر مشتریان به کاتالوگ رنگ بندی اماده شده است. برای خرید صفحه کابینت سامان یولی در ابعاد و انداه های مختلف می توانید با دفتر فروش مرکزی کارخانه تماس بگیرید. شماره های تماس این مرکز در بخش پایینی همین صفحه اعلام شده است. می توانید برای تماس تلفنی از ساعت ۸ الی ۱۸ و برای ارسال سوال با چت آنلاین به صورت ۲۴ ساعته اقدام فرمایید. اطلاعات درباره لیست قیمت و شرایط انجام معاملات توسط مشاوران فروش این شرکت در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن