صفحه کابینت کورین

لیست قیمت صفحه کابینت طرح کورین

صفحه کابینت طرح کورین

لیست قیمت صفحه کابینت طرح کورین اعلام شد. این قیمت ها برای انواع صفحه کورین ایرانی و خارجی در نظر گرفته شده است. همچنین آپدیت نیز دارد.

شاید شما نیز همچون بسیاری همکاران و خریداران دیگر اولویت اول برای سفارشتان قیمت است. در واقع این قبیل دیدگاه ها هم اصولی و هم اندکی همراه با اشکال است. اصولی از آن جهت که خب خرید یک محصول با قیمت پایین قطعا برای هر کسی مقرون به صرفه است. اما دارای اشکال نیز از آن طرف که هر صفحه کابینت ارزان قیمت نمی تواند خیال شما را از موفقیت در سفارشتان برآورده کند. یعنی برای مطمئن شدن از اینکه آیا یک محصول به درستی انتخاب شده است یا خیر، بهتر است که علاوه بر لیست قیمت آن، به آیتم های دیگری همچون طرح و رنگ، مدل، ابعاد، کیفیت، متریال تولید شده، برند و کارخانه و غیره نیز توجه کنید.

قیمت روز انواع صفحه کورین

در حال حاضر انواع صفحه کابینت کورین یا همان سنگ مصنوعی از فروش متوسطی برخوردار است. یعنی اگر شما اکنون سفارش خود را ثبت کنید، می توانید خرید مستقیم داشته باشید، اما ابتدا باید انتخاب کنید. در مورد صفحه کورین به صورت کلی ۲ موضوع مطرح است. اول اینکه آیا مقصودمان همان صفحه کابینت از سنگ مصنوعی کورین است یا صفحه ام دی اف با طرح کورین؟ چرا که لیست قیمت نوع ام دی اف بسیار متفاوت است با مدل سنگ کورین صفحه کابینت. در اینجا سعی کرده ایم تا لیست قیمت از انواع صفحه کورین اصلی و سنگی ارائه کنیم که مشاهده می کنید.

  • صفحه کورین ایرانی درجه دو: ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کورین ایرانی درجه یک: ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کورین خارجی درجه دو: ۱٫۹۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کورین خارجی درجه یک: ۲٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان
  • صفحه کورین خارجی برند: ۲٫۳۰۰٫۰۰۰ تومان

البته نکته مهم در مورد این قیمت ها این است که همه به صورت کلی ذکر شده است. یعنی اگر می خواهید قیمت دقیق صفحه کورین یا حتی جنس ام دی اف آن را بدانید، می توانید از طریق بخش لیست قیمت روز محصولات در همین بازار اقدام کنید. همچنین مشاوران فروش این مرکز به صورت تمام وقت آماده پاسخگویی به سفارشات و سوالات هستند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن