صفحه کابینت

خرید صفحه کابینت چوب پلاست

صفحه چوب پلاست

خرید صفحه کابینت چوب پلاست در بازار تخصصی صفحه کابینت ایران به قیمت کف کارخانه انجام می شود. جهت دریافت لیست قیمت در تماس باشید.

چوب پلاست یا همان پلی وود با توجه به مواد مصرفی و پلاستیکی و شیمیایی در فرآیند تولید سبب خاصیت ضد آب بودن صفحه کابینت می شود. ضخامت شاخه صفحه کابینت با مغز چوب پلاست ۳۲ و ۴۸ میلی متر است و طول صفحه کابینت چوب پلاست بسته به نوع روکش ۳۶۶ و ۴۱۰ سانتی متر و عرض شاخه صفحه کابینت چوب پلاست ۶۰ و ۶۵ سانتی متر است. اغلب صفحه کابینت چوب پلاست دارای ۳ سال گارانتی است.

در هنگام خرید صفحه کابینت چوب پلاست به ویژگی های گفته شده حتما توجه کنید. چوب پلاست متریالی است که حتما باید مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد و می تواند وزن زیادی را تحمل کند. صفحه کابینت چوب پلاست در برابر سرما و گرما، انقباض و انبساط، ترک خوردگی و تغییر نمی شود. وزن صفحه کابینت چوب پلاست بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و نقل است. صفحه کابینت چوب پلاست در صورت آسیب دیدگی به راحتی قابل تعمیر است.

به دلیل وجود پلاستیک در این نوع صفحه کابینت نم و رطوبت نمی تواند در آن نفوذ کند و این نوع صفحه کابینت صد در صد ضد آب است. عمر مفید این نوع صفحه کابینت ها معمولاً بالا است. پس در هنگام خرید حتما این موارد را به خاطر داشته باشید.

امکان شستن و پاک کردن صفحه

همچنین صفحه کابینت چوب پلاست را به راحتی می توان با شوینده و پاک کننده تمیز نمود. چون این صفحه کابینت قابلیت شستشو دارد. مقاومت این نوع صفحه کابینت بسیار زیاد است به طوری که به راحتی دچار خط و خش نمی شود. صفحه کابینت چوب پلاست متریالی آنتی باکتریال است که امکان رشد باکتری و میکروب در آن وجود ندارد.

از دیگر ویژگی های صفحه کابینت چوب پلاست سازگاری با محیط زیست است. ضایعات چوب و پلاستیک موجود در صفحه کابینت چوب پلاست به راحتی قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. صفحه کابینت چوب پلاست را به راحتی می توان رنگ نمود یا روکش کرد. این نوع صفحه کابینت در رنگ های متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. حتما در هنگام خرید صفحه کابینت چوب پلاست این موارد را لحاظ کنید.

فروش ویژه سال ۱۳۹۹ صفحه تاپس

با فرا رسیدن سال ۱۳۹۹ و آغاز سال نو، اغلب فروشگاه های بزرگ و تولید کنندگان به مناسبت سال جدید و نگو داشت آن، خدماتی از قبیل فروش ویژه را برای مشتریان خود ارائه می دهند. صفحه تاپس از جمله محصولات پر مصرف و پر فروش در کشور است که به مناسبت آغاز سال جدید، از ماه های قبل فروش ویژه سال ۱۳۹۹ شروع شده و صفحه تاپس را با شرایط و قیمت استثنایی به فروش می رسانند.

اگر چنانچه شما نیز قصد تهیه انواع صفحه تاپس را دارید و تا کنون اقدامی نکرده اید، اصلا دیر نیست. چون فروش ویژه سال ۱۳۹۹ تا بعد از آغاز سال نو و بعد از تعطیلات نوروزی نیز همچنان ادامه دارد. حتما به نمایندگی های فروش صفحه تاپس در سراسر کشور مراجعه کنید و از خدمات فروش ویژه بهره مند شوید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن