صفحه کابینت

سفارش صفحه کابینت عرض ۷۰

سفارش صفحه کابینت

سفارش صفحه کابینت عرض ۷۰ یا حتی ۸۰ و ۹۰ نیز در این مجموعه تولید می شود. اگر سایز و ضخامت سفارشی خاصی در نظر دارید با مشاوران مطرح کنید.

صفحه کابینت های ام دی اف در انواه سایز های مختلف و ابعاد گوناگونی ساخته می شوند. هر کدام از کارخانه های ایرانی نمونه های متفاوتی از صفحه کابینت ها را در انواع اندازه ها تولید کرده و با لیست قیمت های متنوع به بازار عرضه می کنند. این محصولات به طور کلی شامل محصولاتی با دو گروه بندی از نظر سایز موجود می باشند. صفحاتی با سایز های استاندارد و صفحه کابینت هایی با اندازه های سفارشی توسط اکثر کارخانه های ایرانی تولید شده و به بازاز عرضه می شوند.اندازه های استاندارد این محصولات در چند اندازه مشخص و مشترک بین تولیدی های ایرانی ساخته می شوند. ابعاد سفارشی به اندازه هایی گفته می شود که بزرگ تر یا کوچک تر سایز های استاندارد به تولید می رسند. این نوع از صفحه کابینت ها معمولا بر اساس سفارش مشتریان و بر حسب نیاز و سلیقه ساخته می شوند.

تولید صفحه کابینت عرض ۷۰

اندازه استاندارد صفحه کابینت های ام دی اف در کشور معمولا ضخامت ۳ و ۵ سانتی متری با طول ۴۱۰ سانت و ۳۶۰ سانتیمتر است. عرض این محصولات نیز معمولا ۶۵ و ۶۰ سانتی متر می باشد. سایز های بزرگتر نیز معمولا توسط بیشتر کارخانه های ایرانی ساخته می شوند. یکی از اصلی ترین سایز های تولید شده در این دسته بندی از محصولات عرض ۷۰ سانت است. کارخانه های ایرانی مختلفی صفحات ام دی اف را با این سایز به تولید می رسانند. صفحات عرض ۷۰ با ضخامت های ۳، ۵ و ۷ سانتی متری ساخته می شود. معمولا این محصولات با طول ۴ متر و ۱۰ به تولید می رسند.البته ممکن است سفارس ساخت صفحات عرض ۷۰ ممکن است با اندازه های دیگری نیز صورت بگیرد. محدودیت در ساخت با طول و ضخامت مختلف به تولیدی بستگی دارد.

سفارش ساخت صفحه کابینت

کارخانه همکار با بازار ایران از بهترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت ایرانی هستند. این مرکز برای ساخت محصولات خود از انواع ام دی اف های ایرانی و روکش های اچ پی ال بسیار مرغوب استفاده می کند. بازار ایران صفحه کابینت های خود را در انواع سایز های استاندارد و ویژه به تولید می رساند. عرض های ۷۰ بیشترین میزان ساخت سفارشی را در این مرکز دارد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت می توانید با شماره تلفن های اعلام شده در سایت تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن