صفحه کابینت

عرض صفحه کابینت باید چند باشد؟

صفحه کابینت

عرض صفحه کابینت باید چند باشد؟ استاندارد ابعاد صفحه تاپس در حالت کلی چند است؟ تولید سایز سفارشی به قیمت ارزان امکان پذیر است؟

در مورد ابعاد و سایز صفحه کابینت نیازمند اطلاعات کافی هستیم و برای صرفه جویی در وقت سعی داریم در این مقاله متخصر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اما برای روشن تر شدن این موضوع که اصولاً عرض یک صفحه کابینت باید چند باشد؟ باید به توضیحات مختصر اکتفا کنیم. البته عرض صفحه کابینت براساس نوع و جنس صفحه کابینت در بازار متغیر است.

در حال حاضر عرض عرف تولید صفحه کابینت در اندازه ۶۰ سانتی متر است. یعنی اگر تنها یک پاسخ برای سوال عرض صفحه کابینت باید چند باشد؟ وجود داشته باشد باید بگوییم که همان عرض ۶۰ سانتی متر بهترین انتخاب است. اما اگر برای سفارش های خاص یا شرایط خارج از عرف نیازمند هستید، بهتر است موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید. امروزه اغلب کابینت سازان و کابینت کاران برای باکس های پایینی کابینت که قرار است صفحه کابینت روی آن قرار گیرد، از عرض ۵۰ تا ۶۰ سانتی متر استفاده می کنند. بنابراین اگر عرض یک صفحه کابینت ۶۰ سانتی متر کمتر باشد، ممکن است کوتاه باشد و چندان کاربردی نداشته باشد.

اما اگر این صفحات کابینت از عرض بیشتری برخوردار باشند، باز هم ممکن است مشکلاتی به وجود بیاورند. اما اگر عرض خود کابینت های شما از استاندارد تولید بیشتر است، پس می توانید در انتخاب عرض سفارشی از صفحه کابینت استفاده کنید. از این رو بازار بزرگ ایران به عنوان اصلی نرین مرکز تأمین انواع صفحه کابینت شناخته شده است. محلی که نه تنها صفحه کابینت با عرض ۶۰ سانتی متر در آن وجود دارد بلکه از نظر نوع ضخامت نیز تنوع دارد.

استاندارد ابعاد صفحه کابینت

چندین نوع مختلف صفحه کابینت که از جنس های مختلف ساخته شده است، در بازار وجود دارد. قیمت، ابعاد، طراحی و نوع استفاده از هرکدام از صفحه کابینت با یکدیگر کاملا متفاوت هستند. اغلب صفحه کابینت تولید شده از فرآورده های چوبی، ابعاد و ضخامت استانداردس دارند.

این صفحه کابینت ها از جنس چوب های مصنوعی ساخته شده اند و استاندارد ابعاد آن با ضخامت های ۵ و ۳ سانتی متر با عرض ۶۰ سانتی متر به طول ۴۱۰ سانتی متر است.  قیمت این نوع صفحه به نسبت سایر صفحات کابینت مناسب تر و به صرفه تر است. همچنین نصب و نگه داری از آنها نسبت به سایر مدل ها، آسان تر است.

با توجه به این مقاله، نتیجه این است که بهترین و استاندارد نرین ابعاد صفحه کابینت همان عرض ۶۰ سانتی متر با ضخامت ۳ و ۵ سانتی متر است. اگر چنانچه شما هم قصد تعویض یا خرید صفحه کابینت را دارید حتما قبل از خرید، با فرد متخصص مشاوره کنید و خواندن مطالب کوتاه در این مورد را فراموش نکنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن