صفحه کابینت

عرض صفحه روی کابینت باید چند باشد؟

عرض صفحه روی کابینت

عرض صفحه روی کابینت باید چند باشد؟ آیا استفاده از صفحات عریض تر از نمونه های بازار بهتر است؟ در حال حاضر کجا تولید سفارشی ثبت می شود؟

در مورد ابعاد و سایز استاندارد از صفحات اگر بخواهیم بحث کنیم اندکی به زمان بیشتر نیازمندیم. لذا برای صرفه جویی در وقت هم که شده اطلاعات بیشتر و دقیق تر در بحث همه انواع سایز و ابعاد استاندارد صفحه کابینت را در یک مقاله جمع کرده ایم. اما برای روشن تر شدن این موضوع که واقعا عرض یک صفحه تاپس باید اصولا چند باشد؟ بهتر است که در همین بخش به توضیحات مختصر و نسبتا کامل اینجا اکتا کنیم. البته قبل از مشخص نمودن آن باید عرض شود که این توضخات برای صفحه روی کابینت با جنس ام دی اف و طول عرف ۴۱۰ ارائه می شود. پس هرگونه اختلاف با نمونه های بازار به دلایل مختلف می تواند وجود داشته باشد.

عرض استاندارد صفحه کابینت

در حال حاضر عرض عرف تولید محصولات روی کابینت در اندازه ۶۰ سانتی متر است. یعنی اگر تنها یک پاسخ برای سوال عرض باید چند باشد؟ می خواهید، باید بگوییم که همان ۶۰ بهترین انتخاب است. اما اگر برای سفارش های خاص یا شرایط خارج از عرف نیازمند هستید، بهتر است موارد دیگر را نیز در نظر بگیرید. امروزه تقریبا همه کابینت سازان و کابینت کاران برای باکس های پایینی آشپزخانه که قرار است صفحه را روی خود نگه دارند، از عرض ۵۰ تا ۶۰ استفاده می کنند. بنابراین اگر عرض یک صفحه کابینت ۶۰ سانتی متر کمتر باشد، کوتاه تر بوده و به درد نمی خورد. اما اگر این صفحات از عرض بیشتری نیز برخوردار باشند، باز هم ممکن است مشکلاتی به وجود بیاورند. اما اگر عرض خود کابینت های شما از استاندارد تولید بیشتر است، پس می توانید در انتخاب عرض سفارشی برای صفحات نیز استفاده کنید.

از این رو بازار بزرگ ایران به عنوان اصلی ترین مرکز تأمین انواع صفحه کابنیت شناخته شده است. محلی که نه تنها برای انواع کابینت ها صفحاتی با عرض ۶۰ سانتی دارد. بلکه ضخامت های گوناگون ۳ و ۵ سانتی از آن را نیز به همراه تنوع بسیار خوب از طرح و رنگ بندی و نیز جنس های آن را در اختیار خریداران قرار می دهد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن