صفحه کابینت

تولید صفحه کابینت با عرض ۷۰

صفحه کابینت 70

تولید صفحه کابینت با عرض ۷۰ و حتی ۹۰ یا بیشتر در این مرکز انجام می شود. برای ثبت سفارش خود حتی به تعداد کم از طریق شماره تماس اقدام کنید.

ابعاد مختلف صفحه کابینت ام دی اف

صفحات ام دی اف مورد استفاده در کشور در دو اندازه کلی سفارشی و استاندارد ساخته می شوند. موجودی های فروشگاه ها و نمایندگی ها بیشتر از اندازه های استاندارد می باشند. طول ۴ متر و ۱۰ سانت در ۶۰ یا ۶۵ سانتیمتر با ضخامت های ۳ و ۵ سانت از معمول ترین اندازه های استاندارد تولید شده در کارخانه های کشور باشند. البته برخی از مراکز ممکن است به صورت معمول ابعادی بزرگتر یا کوچکتر از این سایزها را نیز بسازند. ابعاد سفارشی این محصولات نیز به صورت محدود و طبق سفارش مستری ساخته می شود. اندازه هایی با ابعاد بزرگتر معمولا در لیست تولیدات سفارشی و محدود قرار می گیرد. عکس از صفحه کابینت هایی با عرض ۷۰ از همین سایزهای خاص می باشد. صفحاتی با عرض ۷۰ سانتیمتر از پر استفاده ترین نمونه هایی است که در بین نوع سفارشی در کشور به کار گرفته می شود.

تولید صفحات عرض ۷۰

ساخت صفحه کابینت ام دی اف با عرض ۷۰ توسط بسیاری از مراکز و کارخانه های کشور صورت می گیرد. عرض ۷۰ با ضخامت های مختلف طول ۴ متر و ۱۰ سانت و یا بیشتر امکان پذیر است. برخی از کارخانه های داخلس ساخت این نوع خرید ها در صورت سفارش در تیراژ بالا پذیرفته می شود. همچنین سایر شرایط ساخت، محدودیت در رنگ و ابعاد یا قیمت صفحه کابینت هایی با  عرض ۷۰ ممکن است در شرکت های مختلف با یکدیگر متفاوت باشد. برای اطلاع از شرایط ساخت این اندازه ها می توانید با نمایندگی های ساخت و یا دفاتر فروش اصلی محصولات برند های مختلف تماس بگیرید.

کارخانه برین چوب از سازندگان بزرگ انواع صفحات تاپس با ابعاد مختلف درکشور می باشد. این مرکز انواع مختلفی از صفحه کابینت را با اندازخ های سفارشی و استاندارد را تولید می کند. ساخت صفحات با عرض ۷۰ در این مرکز از انواع طرح ها صورت می گیرد. طرح های قابل سفارش در این سایز را می توانید از بحش گالری رنگ سایت مشاهده نمایید. عرض های ۳ و ۵ سانتی برای ساخت صفحه کابینت  70 با طول ۴ و ۱۰ سانتی متر قابل سفارش می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر باید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را برای زمان بندی ساخت، حداقل و حداکثر تیراژ تولید، قیمت برای حجم سفارش مختلف و غیره را به دست بیاورید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن