صفحه کابینت

صفحه کابینت رنگ نسکافه‌ای با کیفیت

صفحه کابینت رنگ نسکافه‌ای

رنگ نسکافه‌ای از آن دسته رنگ‌های طیف کرم و قهوه‌ای است؛ که بسیار شیک، کلاسیک و امروزی می‌باشد و طرفداران خاص خود را دارد. استفاده از این رنگ در صفحه رویی کابینت‌ها بسیار رایج شده‌است. این رنگ درخشش و زیبایی منحصر به فردی دارد و گرمای خاصی به محیط آشپزخانه می‌بخشد. به عبارتی یک  صفحه کابینت رنگ نسکافه‌ای با کیفیت علاوه بر سادگی و جذابیتی که دارد، انرژی بخش است. با ما همراه باشید؛ تا با انواع رنگ صفحه کابینت نسکافه‌ای آشنا شوید.

رنگ‌بندی صفحه کابینت نسکافه‌

طیف رنگ‌های زیر بیشترین فروش را در بازار صفحه کابینت دارند.

  • نسکافه‌ای متالیک
  • نسکافه‌ای کرم
  • نسکافه‌ای سفید
  • نسکافه‌ای قهوه‌ای
  • نسکافه‌ای طلایی

انواع صفحه کابینت‌های نسکافه‌ای

صفحه کابینت‌های نسکافه‌ای به سه دسته مات، براق و متالیک تقسیم می‌شوند؛ و معمولاً  با روکش ام دی اف ملامینه یا هایگلاس ساخته می‌شوند و می‌توان طیف مختلف رنگ‌های نسکافه‌ای را روی آن‌ها پیاده کرد. این صفحات کاملاً ساده و بدون رگه هستند. صفحه کابینت‌های نسکافه‌ای در چند سایز در بازار عرضه می‌شوند. این صفحات در نوع یک لب و دو لب وجود دارند. نوع یک لب آن برای بخش‌هایی است که میز از یک طرف به دیوار می‌رسد. اما نوع دو لب آن برای کابینت و جزیره آشپزخانه استفاده می‌شود.

ابعاد صفحه کابینت به رنگ نسکافه‌ای

ابعاد صفحه کابینت نسکافه‌ای که اکنون در بازار عرضه می‌شود بر اساس سلیقه متقاضی ها سه و پنج سانتی است. صفحه کابینت‌های جدید که در ایران تولید می‌شوند، عرض ۶۰ تا ۶۵ سانتی دارند‌. طول این صفحات تقریباً ۴ متر و ۱۰ سانت و ۳ متر و ۶۰ سانت است.

نورپردازی آشپزخانه با صفحه کابینت رنگ نسکافه‌ای

برای نورپردازی آشپزخانه‌ای که با صفحه کابینت رنگ نسکافه‌ای طراحی شده، بهتر است در زیر کابینت از نورهای مخفی استفاده شود و داخل کابینت را با نورهای یخی و مهتابی که متضاد رنگ کابینت هستند نورپردازی کنید. کفپوش‌های چوبی و قهوه‌ای انتخاب خوبی برای ست کردن با صفحه کابینت نسکافه‌ای هستند.

استفاده از رنگ نسکافه‌ای از نظر روانشناسی

شاید حواستان نباشد اما رنگ‌های مورد استفاده در دیزاین خانه‌ی شما به شدت روی ذهنتان تأثیر می‌گذارد. از نظر روانشناسی رنگ نسکافه‌ای جزو دسته‌بندی رنگ‌های پر انرژی و گرم است‌؛ بنابراین استفاده از این رنگ در طراحی خانه یک نوع حس و حال صمیمیت به شما القا می‌کند. علاوه بر این رنگ نسکافه‌ای زیبایی، سادگی و  مدرنیته را با هم دارد؛ و بسیار محبوب است.

کلام آخر

همانطور که گفتیم رنگ نسکافه‌ای انتخابی بسیار شیک و زیبا برای آشپزخانه شما است؛ و روی ذهن شما تأثیر مثبتی دارد. شما می‌توانید صفحه‌های کابینت رنگ نسکافه‌ای با کیفیت را از مراکز معتبر خریداری کنید و تجربه‌ی یک رنگ بی‌نظیر را داشته باشید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن