صفحه کابینت 3 سانتی

صفحه کابینت ۳ سانتی چند است؟

صفحه کابینت 3 سانتی

صفحه کابینت ۳ سانتی چند است؟ آیا نرخ جدید توسط کارخانه تولیدی اعلام شده است؟ برای خرید صفحه کابینت در سایز متنوع به کجا مراجعه کنیم؟

برای تولید صفحه کابینت های ام دی اف از متریالی مانند ورق های MDF خام و روکش های اچ پی ال استفاده می شود. قیمت فروش این محصولات را نیز نوع متریال استفاده در تولید و ابعاد آن تعیین می کند. هر چه از متریال مرغوب و با کیفیت تری استفاده شده باشد فروش ممکن است با قیمت بالاتری انجام شود. به همین دلیل معمولا نرخ عرضه انواع صفحات ساخته شده با ام دی اف ها و روکش های خارجی بالاتر است. در میان سایز های مختلف نیز قیمت صفحه کابینت ۳ سانت که کوچکترین ضخامت تولید شده است از چند مدل دیگر مناسب تر و ارزان تر می باشد. صفحه کابینت های ۳ سانتی از نوع ۵ سانت و سایر ابعاد استاندارد و سفارشی ارزان تر هستند.

قیمت گذاری صفحه کابینت

اعلام قیمت مشخص و دقیق برای محصولاتی مانند صفحات تاپس به چند دلیل بسیار سخت است. این محصولات دارای ابعاد و انداز های متفاوتی هستند. ممکن است این محصولات با روکش های مات یا براق و رنگی یا ساده تولید شوند. همچنین ممکن است ساخت آن ها با مدل های یک لب یا دو لب صورت بگیرد. کارخانه های مختلفی نیز وجود دارد که از انواع متریال ایرانی و یا خارجی استفاده می کنند. بنابر این قیمت های فروش بازار ممکن است تفاوت های زیادی داشته باشد. اما اگر می توان به صورت میانگین گفت که قیمت حدودی صفحه کابینت ۵ یا ۳ سانت چند است؟ در بخش لیست قیمت روز این سایت اعلام شده است که هر کدام از سایت های ۵ یا ۳ سانت صفحات ام دی اف ایرانی برند های مختلف چند است؟

همانطور که گفته شد می توانید از بخش لیست قیمت سایت از نرخ فروش چند مدل مختلف صفحه کابینت مطلع شوید. این بخش پس از تغییرات در قیمت به صورت لحظه ای به روز رسانی می شود. اما فروش محصولات این برند با حجم های مختلف ممکن است شامل تخفیفات ویژه ای باشد. برای اطلاع از این شرایط و یا خرید تلفنی و غیر حضوری محصولات میتوانید با شماره های اعلام شده در سایت تماس بگیرید. مشاوران فروش بازرگانی ایران که دفتر اصلی پخش صفحات کارخانه های تولیدی ایرانی می باشد از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن