صفحه کابینت 3 سانتی

صفحه کابینت ۳ سانت مات

صفحه کابینت مات

صفحه کابینت ۳ سانت مات و براق از بهترین تولیدات کارخانه های ایرانی جدید است. در حال حاضر انواع صفحه سه سانتی آماده بارگیری است.

ابعاد مختلف صفحه کابینت هر کدام بسته به نیاز مشتریان دارای کاربرد های فراوانی می باشند. کارخانه های مختلف ایرانی محصولاتی را با اندازه های متفاوت برای مشتریان به تولید می رسانند. هر کدام از ابعاد صفحات تاپس برند های ایرانی در انواع رنگ و طرح های بسیار متنوع ساخته می شوند. صفحاتی با ضخامت ۵ و ۳ سانت با انواع روکش های مات و براق را می توانید از نمایندگی ها و فروشگاه های عرضه این محصولات خریداری نمایید. مراکز تولیدی ایرانی انواع مختلف صفحه کابینت مات و براق را با ضخامت های بیشتر مانند ۶ و ۷ سانت نیز تولید می کنند. اما این محصولات در ایران معمولا در سایز های ۳ و ۵ ساخته شده و به کار می رود. ممکن است به غیر از سایزهایی که گفته شد محصولاتی را به عنوان صفحات سفارشی طبق نیاز مشتریان و خریداران تولید می کنند.

صفحات تاپس مات

صفحه کابینت های مات یکی از انواع پر فروش موجود در بازار معاملات کشور می باشند. این محصولات در حال حاضر آمار خرید و فروش بالایی در بیشتر فروشگاه های مختلف دارند. انواع ۵ و ۳ سانت این محصولات در انواع رنگ بندی و طرح های متنوع در بازار به عرضه می رسد. به طور کلی صفحه کابینت های ۳ سانت با روکش های مات پر استفاده ترین نوع موجود در ایران است. دلیل محبوبیت نوع مات این است که این مدل مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و ضربه دارد. نوع ۳ سانت صفحه کابینت نیز برای استفاده در آشپزخانه های معمولی منازل بیشتر به کار می رود. اکثر تولیدی های ایرانی صفحات تاپس را با این نوع روکش و در این ابعاد کوچک به تولید می رسانند.

بهترین برند ایرانی صفحه

بازار ایران و اردبیل یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت ام دی اف با ابعاد و اندازه های مختلف می باشد. صفحاتی با روکش های مات و براق و در دو سایز مختلف استاندارد و سفارشی توسط این مرکز به تولید می رسد. اندازه های استاندارد این محصولات شامل صفحاتی با ضخامت ۳ و ۵ سانت است. برای اطلاع از شرایط خرید و ثبت سفارش خرید اندازه های سفارشی می توانید با شماره تماس های دفتر فروش مرکزی این کارخانه تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره رنگ بندی، قیمت و تیراژ سفارش توسط مشاوران فروش این بخش در اختیار شما قرار خواد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن