صفحه کابینت

صفحه کابینت طرح سنگ ضد آب

صفحه کابینت سنگ

صفحه کابینت طرح سنگ ضد آب به دو نوع اطلاق می شود. اولی مدلهای پلی وود با روکش طرح دار و دومی نیز صفحه کورین کابینت که از جنس مخصوص است.

مدل ها و انواع مختلف صفحه کابینت ها هر کدام دارای ویژگی های مثبت و منفی بسیار زیادی می باشند. مشتریان و خریداران هر کدام براساس همین ویژگی ها و نوع نیاز خود انتخاب وخرید خود را انجام می دهند. صفحه کابینت های ام دی اف با روکش های ضد آب یکی از پرمصرف ترین نوع تولید شده در ایران می باشند. این محصولات در انواع طرح ها و مدل های متنوع و گوناگون ساخته شده اند. صفحات با نقش سنگ یکی از معروف ترین مدل های این محصولات می باشند. سنگ های گرانیت و کوارتز از نمونه های ضد آب هستند که خود برای استفاده در میزهای کار و صفحات تاپس به کار می روند. صفحات ام دی اف با این طرح نیز از پر استفاده ترین و محبوب ترین نمونه های موجود در بازار می باشند.

انواع مختلف صفحات

صفحه کابینت های ام دی اف ضد آب تولید شده در طرح سنگ از زیباترین نمونه های ساخته شده هستند. این محصولات انواع مختلفی دارند. محصولاتی که با رنگ های تیره و روشن و نقش های کوچک و بزرگ ساخته می شوند در سمپل محصولات برند های مختلف وجود دارد. تمامی این صفحه کابینت ها را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف سفارش داده و خریداری کرد. نوع دیگری به غیر از نوع تولید شده با ام دی اف وجود دارد که علاوه بر روکش اچ پی ال ضد آب دارای مغز مقاوم در برابر نفوذ آب نیز دارند. این محصولات از مغز پی وی سی (PVC) تولید شده اند. این محصولات نیز مانند نمونه های ام دی افیدر انواع طرح ها مانند نقش سنگ ساخته می شوند.

مدل کمیاب صفحات تاپس

انواع مدل های کمیاب صفحات را می توانید از بازار ایران خریداری نمایید. این مرکز نمایندگی پخش اصلی و رسمی محصولات کارخانه های قدرتمند ایرانی می باشد. انواع صفحه کابینت ام دی اف با روکش ضد آب در این مرکز با نقش های چوب، ساده، فانتزی، شنی، گلکسی و طرح سنگ در این مرکز به فروش می رسد. شما می توانید انواع مختلفی از این محصولات را در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده نمایید. ثبت سفارش و خرید نیز از طریق تماس تلفنی با شماره های بخش فروش امکان پذیر می باشد. جهت اطلاع از قیمت های به روز و طرح سوالات مختلف درباره شرایط انجام معاملات نیز می توانید از همین طریق اقدام کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن