صفحه کابینت

کالیته و سمپل صفحه کابینت تاپس

سمپل صفحه کابینت

کالیته و سمپل صفحه کابینت تاپس در انواع طرح و رنگ را مشاهده کنید. رنگ بندی جدید از بهترین انواع صفحه کابینت ام دی اف رونمایی شد.

منظور از کلمه تاپس همان واژه انگلیسی آن است. یعنی TOPS که به معنی بالا یا روی یک چیز. البته این واژه معانی دیگری نیز دارد اما معمولا در اصطلاح برای صفحه کابینت نیز کاربرد دارد. به طور کلی چه در ایران و چه خارج از ایران این کلمه تاپس در صنعت چوب شناخته شده است. حتی به حدی که در کشور برخی شرکتها نام برند یا لوگوی خود را با این نام انتخاب می کنند. در اینجا بازار ایران نیز از این واژه برای لوگوی خود استفاده کرده است. حال که معنی و نوع کاربرد تاپس را فهمیدیم. بهتر است سراغ بخش اصلی بحث برویم. یعنی کالیته یا سمپل که به معنی کاتالوگ و گالری است.

رنگ بندی سمپل صفحه تاپس

همه شرکت های تولید کننده صفحه کابینت برای دسترسی مشتریان سمپل می زنند. منظور یعنی یک دسته رنگ که شامل همه طرح های تولیدی می شود. آن ها در یک بسته برای انتخاب در اختیار مشتریان می گذارند. اما در برخی موارد دسترسی همه مشتریان و خریداران به آنها سخت است. به همین دلیل کارخانه ها از طریق دنیای دیجیتال و اینترنت این مشکل را حل می کنند. یعنی شما می توانید از طریق همین سایت کالیته و سمپل کلی از همه طرح ها را مشاهده کنید. الیته این نمونه مطابق با نیاز بازار و توسعه کارخانه ها در حال بروزرسانی است. هر هفته و هر ماه تعداد جدیدی به آن افزوده می شود.

جهت مشاهده رنگ بندی کالیته های صفحه کابینت می توانید وارد بخش گالری محصولات تاپس شوید. همچنین باید به اطلاع برسانیم که این نمونه رنگ ها تنوع کامل دارند. یعنی برای هر کدام سایز و ضخامت عمومی رعایت می شود. همچنین از همه جنس ها و کیفیت ها تولید و عرضه دارند. اما اگر موردی نیز به صورت خاص باشد، امکان تولید به سفارش مستقیم وجود دارد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن