صفحه کابینت

گروه تولیدی صفحه کابینت ارس

صفحه کابینت ارس

گروه تولیدی صفحه کابینت ارس به عنوان یکی از بزرگترین مراکز فعال در صنعت چوب شمالغرب کشور است. این کارخانه در منطقه آزاد تجاری جلفا قرار دارد.

گروه تولیدی بزرگ جلفا مهر ارس از تولید کنندگان بزرگ انواع تایل های چوب مصنوعی، صفحه کابینت، پروفیل و غیره در کشور و منطقه آزاد ارس می باشد. واردات انواع ماشین آلات صنعت چوب نیز در رزومه فعالیت های این شرکت وجود دارد. اما محصولی که در این بخش مورد بحث است، تولید صفحه کابینت توسط گروه تولیدی ارس است. این صفحات جزو نمونه های با کیفیت کشور است که در خطوط ساخت بسیار پیشرفته این شرکت بزرگ تولید شده است. تنوع طرح و رنگ در سمپل محصولات این کارخانه و تولید محصولاتی با ابعاد متنوع باعث شده است تا نام این مرکز به عنوان تولیدی های برتر کشور شناخته شود. قیمت فروش این محصولات در مقایسه با کیفیت بالایی که دارد بسیار مناسب می باشد. صفحه کابینت های برند را از نظر درجه کیفی می توان با نمونه های وارداتی بازار مقایسه کرد.

صفحه کابینت برند ارس جلفا

این گروه تولیدی بزرگ فروش محصولات خود را از طریق نمایندگی های پخش فعال انجام می دهد. ارسال بار به سراسر کشور نیز دفتر فروش مرکزی فعال در جلفا صورت می گیرد. بیشتر معاملات و خرید و فروش های صفحه کابینت این برند از طریق نمایندگی رسمی گروه تولید ارس جلفا انجام می شود. این تولیدی معمولا ساخت در ابعاد سفارشی را نمی پذیرد اما تنوع ابعاد تولید شده در این کارخانه بسیار بالا می باشد. خرید های عمده و خرده این محصولات توسط فروشگاه های مختلف سراسر کشور تامین و ارسال می شود. تخفیفات ویژه ای برای خرید های عمده این محصولات در مراکز عرضه رسمی گروه تولیدی ارس در نظر گرفته شده است.

خرید صفحه کابینت بدون نیاز به مراجعه حضوری و از طریق سایت و تماس تلفنی توسط این شرکت امکان پذیر می باشد. شما می توانید با مراجعه به بخش گالری رنگ بندی سایت را مشاهده کرده و طرح مورد نظر خود را برای استفاده انتخاب نمایید. برای خرید و ثبت سفارش این محصول امکان تماس تلفنی در نظر گرفته شده است. شماره های تماس و سایر پل های ارتباطی با این شرکت در همین سایت اعلام شده است. مشاوران فروش این بخش همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ آماده ارائه راهنمایی های لازم به شما مشتریان گرامی می باشد. چت باکس آنلاین سایت نیز امکان طرح سوالاتتان را به صورت ۲۴ ساعته فراهم می کند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن