صفحه کابینت

شرکت صفحه کابینت آلما نگار سپهر

صفحه کابینت آلما نگار سپهر

شرکت صفحه کابینت آلما نگار سپهر بهترین کارخانه تولید انواع صفحه کابینت ۳ و ۵ سانتی درجه یک است. این مرکز فروش مستقیم محصولات را دارد.

شرکت آلما نگار از تولید کنندگان بزرگ انواع تایل های چوب مصنوعی در کشور می باشد. این گروه تولیدی بزرگ انواع مختلفی از ام دی اف، پروفیل، چسب های گرانول، ورق های دیوار کوب و صفحات تاپس سبک و سنگین را تولید می کند. بخش مورد بحث ما در این نوشته صفحه کابینت های تولید شده توسط این کارخانه می باشد. تنوع مدل های ساخته شده توسط این برند بسیار بالا می باشد. انواع صفحات تاپس سبک و سنگین با ابعاد و رنگ های متفاوت در خط تولید های پیشرفته شرکت آلما نگار سپهر ساخته شده و به بازار عرضه می شوند. از نظر کیفیت ساخت، تنوع محصولات و قیمت مناسب می توان گفت که این مرکز از برترین و موفق ترین تولیدی های فعال در سراسر کشور محسوب می شود.

مشخصات محصولات کارخانه آلما نگار

مهمترین ویژگی صفحه کابینت های تولید شده در این شرکت کیفیت بسیار بالا و مثال زدنی آن ها می باشد. این تولیدت به لحاظ درجه کیفی بالای خود از نمونه های برتر تولید شده در کشور هستند. سمپل محصولات این برند شامل بیش از ۵۰ طرح مختلف از مدل های جدید و بسیار زیبا می باشد. محصولات این برند را می توان برای انواع سبک های کاری ساده، کلاسیک، مدرن، ممبران و غیره به کار برد. عرض استاندارد تولید کارخانه آلما نگار سپهر نیز از ۵۰ سانتی متر شروع و تا ۹۰ سانتی متر نیز موجود می باشد. ضخامت های ۳ و ۵ سانتی برای هر دو نوع صفحه کابینت های سبک و سنگین تولید می شود. این میزان از خلاقیت در تولید باعث شده است تا محصولات این برند به عنوان بهترین در بازار معاملات شناخته شوند.

خرید صفحه کابینت

برای تهیه انواع صفحات تاپس از برترین کارخانه های ایرانی می توانید با بازار ایران تماس بگیرید. این مرکز در زمینه تامین و ارسال انواع صفحه کابینت با برند های برتر کشور فعالیت دارد. قیمت فروش صفحه کابینت ها در شرکت به دلیل تهیه مستقیم از کارخانه های تولید کننده بسیار مناسب تر از سایر مراکز می باشد. برای تهیه لیست قیمت آنلاین محصولات می توانید با شماره تماس ها و سایر پل های ارتباطی اعلام شده در سایت تماس بگیرید. شرایط انجام معامله و قیمت ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن