صفحه کابینت براق

صفحه کابینت دو لب گرد براق

صفحه کابینت دو لب

صفحه کابینت دو لب گرد براق و مات در کارخانه های بازار ایران تولید می شود. قیمت تمام شده این نمونه ها به خاطر مغز ایرانی بودن بسیار مناسب است.

در زمینه مواد اولیه و متریال مورد استفاده در صنعت کابینت سازی حرف برای گفتن بسیار است. از انواع ورق های متنوع ام دی اف گرفته تا یراق آلات شکیل و حتی صفحه کابینت های مدرن. امروزه استفاده از انواع صفحه ام دی اف بر روی کابینت جزو حداقل ترین های تولیدات ایرانی است. یعنی شما به ندرت و از هر ۱۰۰۰ کابینت کار شاید یک نفر را بتوانید پیدا کنید که از صفحه کابینت استفاده نکند. اما سوال اصلی این است که در کارگاه های نجاری امروزه، کدام نوع از صفحات بیشتر مورد استفاده و خرید است؟

انواع صفحه کابینت

شاید با چند توضیح کلی بتوانیم در درک این موضوع به شما کمک کنیم. اولین بحث این است که صفحات از اجناس متنوعی تولید می شوند. مغز نئوپان یا ام دی اف ایرانی و خارجی می تواند باشد. یا حتی در مدل های مدرن و روز امروزی از نوع سنگ کورین استفاده می شود. البته از صفحه کورین برای همه مدلهای کابینت نمی توان استفاده کرد. این نوع از محصولات مخصوص کابینت های کلاسیک ممبران یا همان وکیوم هستند. اما در هر حال بلاخره آن هم جزوی از صفحات پر فروش امروزی است. از اینها بگذریم به بحث تفاوت صفحات از نظر لب آن برسیم.

مدل لبه های صفحه کابینت

هر صفحه کابینت می تواند هم یک لب باشد و هم دو لب. یعنی انتخاب تولید به دست سفارش دهنده است. منظور از صفحه کابینت یک لب یا دو لب به مدل کناری صفحات اشاره دارد. اگر عرض یک صفحه را ۶۰ سانتی متر در نظر بگیرم، این محصول می تواند هم یک لب گرد مانند یا خم داشته باشد و هم یک لب تخت و برش خورده. این برای کاربرد عمومی مورد توجه است. یعنی بخش تخت و برش خورده به دیوار آشپزخانه می چسبد و سمت گرد مانند یا خم خورده صفحات نیز در سمت دیگر و مقابل دید قرار می گیرد.

به طور کلی چه از نوع یک لب یا دو لب یا حتی مدل های خاص از این محصولات را بخواهید، می توانید با بازار ایران در ارتباط باشید. در این مرکز برای شما امکان ثبت سفارش تولید اختصاصی نیز فراهم است. یعنی شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن به سفارشات دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. لیست قیمت هر کدام از این مدل ها نیز در سایت حاضر آمده است.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن