صفحه کابینت

صفحه کابینتSPL و HPL

صفحه کابینتSPL و HPL

ورق فشردهSPL  به عنوان متریال نوین و خاص در صنعت دکوراسیون داخلی کاربردی های بی شماری دارد و امروزه به عنوان یکی از پر طرفدارترین متریال ها در بین طراحان و معماران سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

صفحه کابینت SPL پنل مستحکمی است که تحت دما و فشار بالا تولید می شود. این متریال جدید توسط استودیو ایتالیایی لاویانی طراحی و در نمایشگاه میلان در سال ۲۰۱۶ میلادی رونمایی شد و برای اولین بار و به صورت انحصاری توسط بازرگانی افزایش پلاس در ایران عرضه می گردد.

واژه سینکرونایز به معنی هماهنگی و منطبق شده است که نشان گر تطبیق و هماهنگی طرح و برجستگی صفحه کابینت  SPLاست. این سری از SPL ها با فینیش مون و با ضخامت ۱۲ میلی متر تولید می شود. علت نام گذاری طراح به دلیل الهام گرفتن از سطح ماه به منظور خلق فینیش این طرح است. صفحه کابینت SPL به دلیل پروسه پیشرفت تولید دارای مزیت های بسیاری است که سبب شده در طیف گسترده ای مورد استفاده قرار گیرد.

از مزایای صفحه کابینت SPL می توان به کاملا ضد آب، مقاومت بسیار بالا در مقابل خش پذیری، ضد حریق، ۹۷٪ آنتی باکتریال، مقاوم در برابر ۲۲ نوع اسید، سادگی کار و اجرا با ابزار آلات صنایع چوب اشاره کرد.

صفحه کابینت HPL در واقع HPL نوعی روکش است که از ورقه های کاغذی با یک لایه محافظ ساخته شده است. HPL در حقیقت به معنای لمینیت با فشردگی بالا است.

مواد تشکیل دهنده HPL شامل کاغذ کرافتک، کاغذ دکوراتیو، رزین فنولیک و رزین ملامین است. این صفحه کابینت ها به دلیل استفاده از رزین فنولیک در آنها در برابر جریان الکتریسیته و اسیدهای ضعیف مقاوم و ضد حریق است.

روکش HPL معمولا روی ام دی اف با ضخامت ۳۲ یا ۴۸ میل پرس می شود. صفحه کابینت HPL در واقع صفحه ای است با مغز ام دی اف و روکش HPL ، این صفحه کابینت ها در برابر رطوبت و گرما و خط و خش مقاومت هستند و دوام بالایی دارند و همچنین تنوع رنگ و طرح بالایی دارند.

بزرگترین کارخانه تولید روکش صفحه

در حال حاضر چندین کارخانه مختلف در زمینه تولید و روکش انواع صفحه کابینت در بخش های مختلف ایران فعالیت دارند. این کارخانه های روکش، از انواع مواد اولیه مثل ررین، کاغذ تزئینی و پلاستیک جهت روکش انواع صفحه کابینت استفاده می کنند. بزرگترین کارخانه های روکش انواع صفحه کابینت در حال حاضر در استان های مختلف کشور مشغول به فعالیت هستند. محصولات هر کدام از این کارخانه های تولید کننده به نسبت کیفیت و قیمت خود دارای مشتریانی از سراسر کشور هستند.

کارخانه های بزرگ و کوچک تولید کننده انواع صفحه کابینت هر کدام بخشی از نیاز بازار به این محصول را تامین می کنند. صفحه کابینت های عرضه شده توسط بزرگترین کارخانه های ساخت صفحات متناسب با مدل های جدید و قدیمی، با مواد اولیه متنوع و طرح های گوناگون مانند طرح چوب، طرح سنگ، طرح کورین، طرح کوارتز روکش شده و … وجود دارد.

مرکز برین چوب جزو بزرگترین تولید کنندگان انواع صفحه کابینت با کیفیت ایرانی با مناسب ترین قیمت در کشور است.

چوب خام و مغزی استفاده شده برای تولید این نوع محصولات از انواع مختلف ایرانی و خارجی بوده است که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. روکش اچ پی ال و اس پی ال استفاده شده در تولید و روکش صفحات برند برین چوب نیز از نظر زیبایی و طرح و رنگ و مقاومت در برابر ضربه و گرما از برترین نمونه های موجود هستند.

کارخانه برین چوب به عنوان بزرگترین کارخانه روکش انواع صفحه در ایران آماده دریافت و ساخت انواع صفحه در ابعاد و اندازه های سفارشی است. برای ثبت سفارش خرید و یا اطلاع از شرایط و میزان حجم ساخت می توانید با شماره های دفتر مرکزی تماس حاصل فرمایید. اطلاعات بیشتر درمورد قیمت و کاتولوگ رنگ بندی صفحه کابینت های بزرگترین تولید کننده صفحه در ایران نیز در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن