صفحه کابینت

صفحه کابینت فینگر جوینت

صفحه کابینت فینگر

ورق فینگر جوینت یک لایه چوبی است که با اتصال  تکه چوب های طبیعی ساخته می شود. در این روش تخته های چوبی بزرگ به تکه های کوچک تبدبل می شوند و از اتصال این تکه چوب های کوچک در کنار یکدیگر صفحه فینگر جوینت تشکیل می شود. دلیل نام گذاری ورق فینگر جوینت، استفاده از اتصال انگشتی یا فینگر جوینت در قطعات آن است. ورق فینگر جوینت بر خلاف ورق تخته نئوپان و ام دی اف، دارای ساختار تمام چوب است و طبیعی بودن چوب در آن کاملاً مشهود است.

از پنل فینگر جوینت برای ساخت تمام سازه های چوبی مانند کابینت، صفحات میز، صندلی، کف پوش، دیوار پوش، صفحه کابینت و… استفاده می شود.

اتصال شانه ای یا انگشتی به عنوان یکی از روش های مقاوم  برای اتصال دو قطعه چوبی شناخته شده است. بین جعبه های ساخته شده با اتصال فینگر جوینت و پنل های فینگر جوینت تفاوت وجود دارد. در این ورق ها تکه چوب های متصل شده باهم  به صورت پروفیل در کنار هم چیده می شوند و یک صفحه را تشکیل می دهند.

ویژگی های صفحه کابینت ساخته شده با فینگر جوینت عبارت است از: مطمئن و مقاوم برای مدت های طولانی، مقاوم در برابر جذب رطوبت و آب، مقاوم در برابر پوسیدگی، ترک خوردن و باد کردن چوب و غیره، سازگار با محیط زیست انسان، طبیعی و بدون استفاده از چسب ها و‌رنگ های شیمیایی، صاف و یکدست، سطح صاف و صیقلی و درخشنده، تحمل حرارت بسیار خوب، دلپذیری محیط با زیبایی و گرمی چوب، مطمئن برای استفاده در کنار سینک ظرفشویی و گاز آشپزخانه، ضربه پذیری عالی و دیگر ویژگی ها که از شاخصه های بارز صفحه کابینت فینگر جوینت محسوب می شوند.

فروش عمده انواع صفحه

دسترسی داشتن به معتبرترین بازار خرید و فروش عمده انواع صفحه کابینت در ایران، برای مصرف‌کنندگان و فروشندگان این محصول، یعنی صفحه کابینت یک مزیت طلقی می شود. حتی داشتن نمایندگی فروش عمده انواع صفحه کابینت ایران، بهترین اتفاق برای هر نمایندگی فروش در اقصی نقاط ایران می تواند باشد.بسیاری از شرکت های فروش نیز به دنبال این موقعیت هستند. علت اصلی و اساسی آن نیز داشتن مزایای بسیار عالی برای همکاری با فروش عمده انواع صفحه کابینت است که به راحتی در اختیار هر مجموعه فروش و نمایندگی قرار داده نمی شود. چون در بازار خرید و فروش عمده انواع صفحه کابینت، تمامی برندهای معروف و معتبر تولید کننده حضور دارند.

هدف اصلی از خرید و فروش عمده انواع صفحه کابینت، علاوه بر تامین محصول برای مشتریان خود، نیاز سایر نمایندگی ها و مراکز فروش را نیز تامین کند. شاید در دنیای تجارت این عرف نباشد ولی هدف اصلی بازار خرید و فروش عمده انواع صفحه کابینت، همواره سود رسانی به نمایندگی های کوچک فروش در شهرهای مختلف ایران است تا میزان فروش آنها نیز افزایش یابد.

در صورتی که نیازمند کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر درمورد خرید و فروش عمده انواع صفحه کابینت هستید، حتما با واحد مشاوره و پشتیبانی آن تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن