صفحه کابینت ام دی اف

دسته سمپل صفحه کابینت ام دی اف

سمپل صفحه کابینت

دسته سمپل صفحه کابینت ام دی اف جدید برای نخستین بار رونمایی شد. در این بازار می توانید بهترین نمونه ها از صفحه کابینت را مشاهده کنید.

صفحه کابینت های ام دی اف از نظر تنوع در رنگ و طرح از متنوع ترین و زیباترین مدل های موجود در بازار می باشند. این نوع از صفحات با استفاده از روکش های مخصوص اچ پی ال ساخته می شوند. به همین دلیل تنوع رنگ در این محصولات بسیار بیشتر است زیرا این روکش ها در انواع طرح و نقش تولید می شوند. شما می توانید انواع نقش های چوبی، سنگی، ساده، فانتزی و غیره را در دسته سمپل های صفحه کابینت های ام دی اف مشاهده فرمایید. البته به طور کلی تفاوت هایی در میان تولیدات کارخانه های مختلف وجود دارد. بعضی از طرح ها و رنگ ها مخصوص یک برند و یا تولیدی خاص می باشد. برخی از مدل ها نیز نمونه هایی هستند که به صورت عمومی توسط اکثر برند ها ساخته می شوند.

انواع طرح صفحه کابینت

برای مثال صفحه کابینت هایی با طرح های گردو، ونگه، اسپارک، شنی و غیره در دسته سمپل های محصولات برند های مختلف وجود دارند. این طرح ها را تقریبا تمامی تولیدی های ایرانی و حتی برخی مراکز ساخت خارجی تولید می کنند. دسته سمپل های عرضه شده توسط تولیدی های مختلف شامل انواع طرح ها و رنگ هایی است که به صورت اختصاصی توسط یک برند عرضه شده است. یا نمونه هایی که به صورت عمومی در بازار خرید و فروش می شوند. معمولا قیمت طرح های مختلف موجود در دسته سمپل ای یک مارک تفاوت زیادی باهم ندارند. ممکن است قیمت فروش صفحه کابینت ام دی اف سفید با مدل های رنگی و یا طرح هایی مانند طلایی با رنگهای عادی تفاوت داشته باشد. همچنین نرخ تولید شده با روکش براق و مات نیز اختلاف کمی با یکدیگر دارند.

بازار صفحه کابینت ایران یکی از مراکز بزرگ عرضه انواع صفحه کابینت ام دی اف در کشور می باشد. دسته سمپل محصولات این برند از زیباترین و متنوع ترین دسته سمپل های موجود در بازار هستند. انواع طرح های ساده، فانتزی، شنی، سنگی، طرح چوب و غیره از برند ایرانی را می توانید در بخش گالری رنگ بندی سایت مشاهده نمایید. خرید انواع صفحه کابینت های mdf تولید شده توسط این کارخانه از طریق تماس تلفنی با شماره های اعلام شده در سایت امکان پذیر است. پل های ارتباطی اعلام شده مربوط به بخش فروش دفتر رسمی و اصلی فروش صفحات جدید می باشد. اطلاعات کافی درباره قیمت محصولات و شرایط فروش و ارسال بار از طریق مشاوران فروش ین بخش در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن