صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه روی کابینت

قیمت صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه روی کابینت با آخرین تغییرات را در این صفحه مشاهده کنید. همچنین از مشاوران می توانید همواره آخرین لیست قیمت را دریافت کنید.

صفحه های مخصوصی که برای روی کابینت استفاده می شوند دارایانواع مختلفی می باشند. این محصولات بیشتر از نوع تولید شده با ام دی اف در کشور مصرف دارند.لیست قیمت صفحات ام دی اف با یکدیگر متفاوت است. زیرا ممکن است هر کارخانه سازنده برای ساخت محصولات خود از متریال متفاوتی استفاده کنند. یا خطوط ساخت آن ها با یکدیگر فرق داشته باشد. بسیاری موارد دیگر هستند که در تعیین لیست قیمت صفحه روی کابینت یک برند تاثیر می گذارد. صفحه های روی کابینت همانطور که گفته شداز نوع ام دی اف در کشور استفاده می شود. این صفحات با استفاده از مغز خام دی اف و روکش های اچ پی ال سخته می شوند. البته مواد دیگری نیز در تولید وجود دارد اما دو جز مهم این تولیدات گزینه هایی است که اعلام شد.

قیمت جدید و روز صفحه کابینت

لیست قیمت صفحه کابینت که با مغز خام خارجی ساخته شده است بالاتر می باشد. همچین ممکن است سایر متریال به کار رفته نیز تاثیر زیادی در لیست قیمت اعلام شده یک برند وجود دارد. اما به غیر از عوامل درونی، مسائلی مانند نوسانات بازار ارز نیز به صورت مستقیم بر روی نرخ فروش محصولاتی چون صفحه روی کابینت داشته است. به دلیل وجود این نا آرامی ها دربازار معاملات بهترین روش انجام معامله دادم با مرامز فروش معتبر و اصلی یک برند می باشد. زیرا شما در این صورت می توانید اطینان داشته باشید که محصولات خریداری شده با حداقل قیمت به دست شما خواهد رسید. زیرا این محصولات دارای انواع مختلفی از طرح و ابعاد هستند. اما در این بخش لیست میانگین و خلاصه شده ای را قرار می دهیم.

صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ یک لب مات: ۳۶۵٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ یک لب براق: ۳۷۰٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب مات: ۳۷۵٫۰۰۰ تومان
صفحه کابینت ۳ سانتی ۶۰ دو لب براق: ۳۸۰٫۰۰۰ تومان

همانطور که گفته شد اعلام نرخ فروش به صورت دقیق برای این محصولات سخت است. زیرا ممکن است گزینه های دیگری مانند نوع رنگ، مات یا براق بودن روکش، برند تولید کننده و حجم سفارش بر روی نرخ فروش تاثیر داشته باشد. شما می توانید برای اطلاع دقیق از لیست قیمت های آپدیت با شماره های دفتر فروش رسمی و اصلی محصولات بازار ایران تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات کافی را درباره نحوه ثبت سفارش و انجام خرید در اختیار شما قرار خواهند داد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن