صفحه کابینت

۵ شرکت برتر تولیدی صفحه کابینت

۵ شرکت صفحه کابینت

در کشور ایران کارخانه ها، مراکز صنعتی و شرکت های تولیدی بزرگی در حال تولید و فعالیت هستند که در اینجا فقط به ۵ شرکت برتر تولیدی صفحه کابینت به صورت مختصر اشاره می کنیم.

شرکت تولیدی درخت سبز

جزو ۵ شرکت برتر تولیدی انواع صفحه کابینت با کیفیت ایرانی با مناسب ترین قیمت در کشور است. این کارخانه یکی از بزرگترین و برترین مراکز تولید کننده صفحه کابینت ایرانی با کیفیت درجه یک در کشور است.

چوب خام و مغزی استفاده شده برای تولید این نوع محصولات از انواع مختلف ایرانی و خارجی بوده است که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. روکش اچ پی ال استفاده شده در تولید صفحات برند برین چوب نیز از نظر زیبایی و طرح و رنگ و مقاومت در برابر ضربه و گرما از برترین نمونه های موجود هستند. انواع صفحه تولید شده در این کارخانه در ابعاد و اندازه های مختلف توسط این مرکز تولید و در بازار مصرف پخش می شود.

شرکت بنیس فرم

این شرکت جزو ۵ شرکت برتر تولیدی صفحه کابینت در ایران است که از سال ۱۳۷۰ برای نخستین بار تولید کننده صفحه کابینت از جنس فایبرگلاس در تهران است که با استفاده از تجربیات شخصی و استفاده از متخصصان ایرانی و ترکیه ای شروع به کار تولید صفحه کابینت و میزهای کامپیوتر فایبرگلاس نمود. در پی موفقیت های روزافزون و تلاش چشمگیر و مستمر پس از وقفه کوتاه مدت توانست با استفاده از تکنولوژی روز دنیا کالایی منحصر به فرد با ردیوس ۴، ۱۸۰ درجه و بیش از ۹۲ رنگ بسیار زیبا و خاص تولید و روانه بازار خواهد شد.

شرکت تولید صفحه کابینت لنیس فرم، اقدام به تولید صفحه کابینت در ضخامت ۳۲ و ۵۰ میلی متر، متنوع ترین تولید صفحه کابینت با تنوع رنگی بالا، صفحه کابینت با ردیوس ۴ و صفحه کابینت براق های گلاس است که از نظر کیفیت قابل قیاس با نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی نیست.

پس از این دو شرکت تولیدی، شرکت اورمان چوب، شرکت تلکا، شرکت افراش که قدیمی ترین تولیدی صفحه کابینت در کشور است و جزو نخستین و برترین شرکت های تولیدی در ایران بوده است. به غیر از این شرکت ها، تولیدی های متعددی در حال فعالیت هستند که فقط اینها در واقع ۵ سرما برتر تولیدی صفحه کابینت در ایران به شمار می آیند.

تولید کننده صفحه کابینت بسیار خوب

تولید کننده های معرفی شده از بهترین های حوزه جوب در تولید صفحه کابینت بسیار خوب در کشور محسوب می شوند. صفحه کابینت چون سال ها مورد استفاده قرار می گیرد، پس انتخاب صفحه کابینت بسیار خوب که تولید کننده آن جزو برترین های این حوزه باشد کار سختی نیست، خصوصاً برای انتخاب کابینت های زمینی بسیار مهم است و نیازمند شناخت جنس، نوع، کیفیت انواع مدل صفحه کابینت است.

از بهترین ویژگی های تولید کننده صفحه کابینت بسیار خوب که سبب محبوبیت آن شده می توان به دامنه وسیع تولیدات از جهت رنگ و طرح اشاره کرد که برای هر سطحی رنگی دارد. تنوع در رنگ، طرح، ضد خش و خط و لکه ناپذیری از ویژگی های عمده‌ی صفحه کابینت بسیار خوب است.

انتخاب بهترین تولید کننده صفحه کابینت بسیار خوب همواره به عهده مشتریان و خریداران است و تنها نظر قطعی آب سوی مصرف کنندگان صادر می شود چون تولید کننده با سلیفه، نیاز بازار و مقبولیت از سمت مستری را بهتر می داند.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن