صفحه کابینت

کارخانه و خط تولیدی صفحه کابینت

کارخانه صفحه کابینت

کارخانه و خط تولیدی صفحه کابینت اردبیل و تبریز به عنوان بهترین نمونه های ایران است. محصولات این مراکز توان رقابت با نمونه های خارجی را دارند.

صفحه کابینت ها در ایران توسط چندین کارخانه و در خط تولید هایی مختلفی ساخته می شوند. برخی از کارخانه های ایرانی فعال در این زمینه خط تولید محصولات خود را به روز کرده اند. البته چندین مرکز بزرگ در کشور همچنان از خط تولید های قدیمی برای ساخت این محصولات استفاده می کنند. صفحه کابینت ها با استفاده از ورق های خام ام دی اف تولید می شوند. متریال دیگری که برای تولید این محصولات به کار می رود روکش های اچ پی ال مخصوص می باشد. همچنین از چسب های مخصوصی نیز برای روکش زنی این محصولات استفاده می شود. سیستم تولید این محصولات نیز کاملا اختصاصی بوده و دارای انواع متفاوتی می باشد. به روز بودن این سیستم های ساخت باعث بالا رفتن درجه کیفی محصولات تولید شده می گردد.

کارخانه های تولید کننده در ایران از خط تولید های خارجی استفاده می کنند. مواد اولیه به کار رفته نیز دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشند. انواع مغز های ایرانی و خارجی از برند های مختلف برای ساخت صفحه کابینت ها به کار می رود. روکش های اچ پی ال مورد استفاده در خط تولید کارخانه های ایرانی معمولا از نمونه های ایرانی می باشد. این روکش ها از درجه کیفی بسیار مناسبی برخوردار بوده و پاسخگوی نیاز تولیدات داخلی می باشد. اما نمونه هایی از تولیدات خارجی نیز توسط برخی از کارخانه های سازنده صفحه کابینت به کار می رود. معمولا میانگین قیمت تمام شده یک محصول با استفاده از متریال خارجی بالاتر می رود. به دلیل همین بالا بودن قیمت و با توجه به با کیفیت بودن روکش و ام دی اف های خام ایرانی، استفاده از نمونه های خارجی کاربرد زیادی ندارد.

کارخانه صفحه کابینت اردبیل

یکی از بزرگترین کارخانه های ایرانی که در زمینه ساخت انواع صفحه کابینت ام دی اف فعالیت دارد شرکت برین چوب است. این مرکز انواع مختلفی از صفحه کابینت ها را توسط خط تولید پیشرفته و مواد اولیه مرغوب ساخته و به بازار عرضه می کند. برای خرید محصولات این برند با شماره تلفن های بخش فروش دفتر مرکزی پخش این محصولات تماس بگیرید. مشاوران فروش این بخش اطلاعات لازم را درباره نحوه ثبت سفارش و قیمت های فروش در اختیار شما قرار خواهند داد. جهت تماس تلفنی می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ و برای استفاده از چت آنلاین سایت به صورت ۲۴ ساعته اقدام فرمایید. سفاشرات شما پس از ثبت در کوتاه ترین زمان تامین و ارسال خواهد شد.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن