صفحه کابینت

بزرگترین کارخانه تولید کننده صفحه کابینت

تولید کننده صفحه کابینت

بزرگترین کارخانه تولید کننده صفحه کابینت ایران افتتاح شد. گروه صنعتی برین چوب به عنوان نخستین مجموعه تمام مکانیزه تولید صفحه کابینت است.

کارخانجات ایرانی

چندین کارخانه مختلف در حال حاضر به عنوان تولید کننده صفحه کابینت در کشور مشغول به فعالیت هستند. در چند سال اخیر بزرگترین تولید کننده گان انواع صفحات ام دی افی در کشور افتتاح و مشغول به ساخت شده اند. مواد اولیه تولید این محصولات برای این تولیدی ها از انواع متریال ایرانی و خارجی می باشد. مغز های ترکیه ای و چوبهای خام تولید کشور مالزی مانند واناچای از مهمترین متریال تولید صفحه کابینت ها در بزرگترین کارخانه های ایران هستند.

البته کمتر شدن واردات متریال خارجی باعث شده است تا نمونه های با کیفیت داخلی تا حدودی جایگزین این محصولات شوند. در حال حاضر از انواع روکش از جنس HPL نیز برای تولید این محصولات استفاده می شود. روکش های مورد استفاده نیز توسط تنهای کارخانه روکش زنی در استان اردبیل تولید می شود. این تولیدی ها در بخش های مختلفی از کشور قرارد دارند و هر کدام سهمی را در تامین نیاز بازار به این محصولات را به خوبی و کامل ایفا می کننند.

بزرگترین کارخانه های تولید کننده صفحه کابینت در کشور با تولید انواع محصولات با تنوع طرح و رنگ، در کیفیت، ابعاد، اندازه و عرض های مناسب سعی در رقابت با یکدیگر دارند. هر کدام از این تولیدات بر اساس کیفیت، طرح و قیمت خود دارای مشتریان خاص خود هستند. تولیدات برخی از این بزرگترین کارخانه های تولید کننده داخل کشور به کشور های همسایه صادرات می شوند. همانطور که مشخص است، قیمت مناسب و کیفیت بالای این محصولات، باعث می شود تا این صفحات در خارج از کشور خریدارانی داشته باشند. کشور های افغانستان، آذربایجان، عراق و چندین کشور همسایه از مشتریان و مقاصد صادرات انواع صفحه کابینت های ساخته شده توسط تولید کننده گان ایرانی هستند.

شرکت برین چوب

یکی از بزرگترین کارخانه های فعال در زمینه تولید انواع صفحه کابینت چوبی در ایران شرکت برین چوب است. این تولیدی عظیم با هدف تامین نیاز بازار به محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب فعالیت خود را در استان اردبیل آغاز نموده است. در حال حاضر صفحات کابینت تولید شده توسط این تولیدی صفحه کابینت بزرگ در تمامی کشور و چند کشور همسایه به فروش می رسند. تنوع طرح و رنگ بالا، انواع ابعاد و اندازه گوناگون، استفاده از روکش و مغزی بسیار مرغوب و قیمت مناسب چند ویژگی مهم محصولات بزرگترین کارخانه تولید کننده صفحه کابینت در ایران است. همچنین امکان تولید سفارشی محصول در کوتاه ترین زمان نیز در این مرکز فراهم می باشد. برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های دفتر مرکزی فروش تماس بگیرید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن