صفحه کابینت

صفحه کابینت رنگ نسکافه ای جدید

صفحه کابینت جدید

صفحه کابینت رنگ نسکافه ای جدید از نمونه محصولات پر فروش بازار است. طرح نسکافه ای در میان دیگر رنگ بندی ها در ابعاد ۳ و ۵ سانتی عرضه می شود.

صفحه تاپس های نسکافه ای یکی از زیباترین و جدید ترین رنگ هایی است که در سمپل محصولات اکثر برندهای ایرانی و حتی نمونه های خارجی وجود دارد. رنگ زیبا و بسیار شیک این محصول باعث شده است تا این طذح یکی از نمونه های بسیار پر فروش باشد. مدل نسکافه ای یکی از نمونه های ساده و بدون رگه است. این محصول در سه نوع مات، براق و متالیک تولید می شود. این محصول را می توان با انواع ام دی اف ها با طرح های متفاوت به کار برد. رنگ سفید، قهوه ای، کرمی و غیره از نمونه هایی است که می توان با این نوع از صفحات ترکیب کرده و به کار برد. طرح های چوبی انواع ام دی اف ها نیز از نمونه هایی است که می توان در کابینت هایی که رنگ صفحه آن نسکافه ای و یا کاپاچینو است ترکیب کرد.

ابعاد صفحه کابینت نسکافه ای

این نوع از صفحات در انواع مدل های جدید و در چند سایز مختلف ساخته می شوند. صفحه کابینت هایی در مدل یک لب و دو لب از این محصولات در بازار وجود دارد. نوع یک لب این محصولات برای بخش هایی که از یک طرف میز به دیوار ختم می شود استفاده می شود. نوع دو لب نیز برای اوپن ها و جزیره کابینت ها به کار می رود. ابعاد مختلفی مانند ۳ و ۵ سانت وجود دارد که هر می شود هر کدام را بر اساس نیاز و سلیقه مشتری استفاده کرد. عرض صفحه کابینت های نسکافه ای جدید تولید شده در کارخانه های ایرانی ۶۰ و ۶۵ سانتی متر می باشد. طول این محصولات نیز ۴ متر و ۱۰ سانت و ۳ متر و ۶۰ سانت است.

خرید رنگ بندی جدید صفحه

شما می توانید جهت خرید انواع صفحه کابینت در رنگ های نسکافه ای و یا سایر طرح های جدید ساده و رگه دارد با دفتر فروش مرکز محصولات بازار ایران تماس بگیرید. این مجموعه تولید کننده انواع صفحه کابینت ایرانی با کیفیت بسیار بالا می باشد. انواع طرح ها و مدل های متنوع توسط این کارخانه موفق ایرانی به تولید می رسد. فروش این محصولات نیز توسط مرکز فروش رسمی کارخانه با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. شماره های تماس با این بخش در همین سایت اعلام شده است، شما می توانید همه روزه از ساعت ۸ الی ۱۸ از طریق تماس تلفنی با این مرکز اطلاعات مورد نیاز را درباره شرایط خرید و ثبت سفارش تهیه کنید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن