صفحه کابینت

عرض انواع صفحه رویه کابینت

عرض انواع صفحه کابینت

عرض انواع صفحه رویه کابینت چند است؟ بهترین نمونه محصولات با عرض ۶۰ سانت کجا تولید می شود؟ آیا امکان تولید به اندازه سفارشی نیز وجود دارد؟

عرض استاندارد صفحه کابینت

انواع صفحه های رویه کابینت دارای عرض و ابعاد مختلفی می باشند. عرض استاندارد صفحه کابینت بیشترین میزان فروش را در کشور دارند. عرض ۶۰ سانتی متر برای صفحاتی با ضخامت ۵ و ۳ سانتی متر در ایران تولید و استفاده می شود. طول استاندارد تولید شده در کارخانه های ایران نیز معمولا ۴ متر و ۱۰ سانتی متر است. انواع صفحه روی کابینت آشپزخانه با ابعادی به غیر از این اندازه های استاندارد نیز در ایران وجود دارند. عرض ۶۵، ۷۵ و ۹۵ از معمول ترین اندازه های تولید شده توسط تولیدکنندگان داخلی هستند. هر کدام از این ابعاد در مدل های یک لب یا دو لب با طول ۴ متر و ۱۰ سانت و ضخامت های مختلف تولید می شوند. معمولا سایزهای سفارشی این صفحات کاربرد بسیار کمی داشته و فقط برای تولیداتی خاص سفارش داده می شوند.

صفحه کابینت تک و دو لب

انواع مختلف صفحات ۵ و ۳ سانتی با عرض ۶۰ سانتی متر پرفروش و پر استفاده ترین صفحات رویه کابینت در تولیدات ایرانی می باشند. ۳ یا ۵ سانتی بودن صفحه انتخاب شده مربوط به سایز و اندازه و همچنین انتخاب مشتری دارد. براق یا مات بودن صفحات و همچنین طرح و رنگ آن ها نیز بستگی به انتخاب مشتری دارد. اما یک لب یا دو لب بودن صفحات مورد استفاده به نوع کاربرد آن بستگی دارد. برای استفاده در میز کار اپن و یا رویه جزیره ها از انواع صفحات دو لب استفاده می شود. صفحه کابینت های تک لب نیز مخصوص استفاده در بخش هایی است که یک طرف میز کار منتهی به دیوار می باشد.

برای خرید انواع صفحه رویه کابینت با عرض های مختلف می توانید با شرکت برین چوب تماس بگیرید. برین چوب دفتر فروش مرکزی و رسمی محصولات کارخانه برین چوب اردبیل می باشد. علاوه بر خرید این محصولات امکان ثبت تولید با عرض و ابعاد سفارشی نیز در این مرکز فراهم می باشد. محصولات تولید شده توسط این کارخانه از درجه کیفی بسیار بالایی برخوردار هستند. روکش به کار رفته در ساخت این صفحات رویه کابینت از مرغوب ترین روکش های ایرانی می باشد. انواع ام دی اف خام ایرانی و خارجی نیز برای ساخت این صفحه کابینت ها به کار می رود. اطلاعات بیشتر درباره محصولات این شرکت مانند زمان بندی تولید، قیمت، زمان بندی ارسال بار و غیره را می توانید از طریق تماس تلفنی از ساعت ۸ الی ۱۸ دریافت کنید. از طریق آیکون سمت چپ صفحه نیز می توانید به صورت ۲۴ ساعته سوالات خود را مطرح نمایید.

پل های ارتباطی با مشاوران فروش این محصول:


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن